Er bestaat in Nederland een insect wat mijn bloed reuzelekker vind, niet zo heel dramatisch, er zijn in Nederland een hoop insectjes die een hoop bloed van een hoop mensen lekker vinden..
Ik heb alleen een naar probleem. Dit specifieke insect zorgt ervoor dat ik onwijs dikke en grote bulten krijg rondom de plek waar hij zijn maaltijd heeft genuttigd. Daarbij heb ik nóg een probleem.. Ik heb werkelijk geen idée welk insect zorgt voor deze bulten. Wat ik wél weet, is dat deze 6-potige schat NU al actief is, want ik heb er inmiddels een derde bil bij..
Ik ben dus opzoek naar een insectenspray van SUPERkwaliteit die ervoor zorgt dat enge beestjes, in welke vorm of soort dan ook, mijn lichaam niet meer lekker vinden ruiken. Vorige zomer heb ik al het een en ander gebruikt, maar het enige wat écht goed zijn werk deed was een anti-insectenmiddel uit Mexico..
Ik ben dus opzoek naar dé gouden tip(s) die ervoor zorgen dat ik geen vervelende bulten meer krijg..
Want je weet.. Voorkomen is altijd beter dan genezen

tenminste, de 'gewone' DEETproducten. Ik weet niet of daar ook meer dan 40% in zit..? Ik ga het iig even kijken
een vriendin van mij had zo,n flesje inde kast om laten vallen , nou er is nooit meer een vlieg bij haar paard inde buurt geweest 

werkt echt als een trein, maarre kan echt niets aanraken dan want dan laat het los. Plastic vergaat gewoon!