Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esplendido schreef:Mij is verteld dat kinderen wanneer kinderen waterpokken krijgen wanneer ze jonger dan een jaar zijn, ze er nog niet immuun voor worden en ze het dus op latere leeftijd nog een keer krijgen.
Lynn_Nikita schreef:Zondag vieren wij onze verjaardag, en komen er ook verschillend mensen op bezoek met kleine kindjes, van 3 mnd tot 2 jaar. Nu heeft 1 van deze kindjes waterpokken gekregen en vroegen de ouders of ze toch op de verjaardag mochten komen.
Nu twijfel ik, mijn kindje ( bijna 2) zal ze toch ooit krijgen, (als hij niet al besmet is, aangezien hij 2 weken geleden met dit kindje gespeeld heeft) , maar hoe zit het met de andere kindjes?
Hoe vervelend zullen hun dit vinden, zeker voor dit erg jonge kindje van 3 mnd.
zal ik de ouders inlichten dat er iemand met waterpokken komt, met het risico dat ze afzeggen, of vragen of de ouders met het waterpokken kindje niet komen, of stel ik me aan??
Pletje123 schreef:Waarom wil je voorkomen dat je kind de waterpokken krijgt? De kans dat het kind de waterpokken ooit krijgt is heel groot en ze kunnen er maar beter vanaf zijn![]()
Hele jonge kinderen van beneden een jaar zou ik thuis houden, maar anders zou ik denk ik gewoon gaan. Ik zou het wel op prijs stellen dat ik van tevoren geïnformeerd zou worden, dan kan je zelf de keus maken.
Lynn_Nikita schreef:Pletje123 schreef:Waarom wil je voorkomen dat je kind de waterpokken krijgt? De kans dat het kind de waterpokken ooit krijgt is heel groot en ze kunnen er maar beter vanaf zijn![]()
Hele jonge kinderen van beneden een jaar zou ik thuis houden, maar anders zou ik denk ik gewoon gaan. Ik zou het wel op prijs stellen dat ik van tevoren geïnformeerd zou worden, dan kan je zelf de keus maken.
Mijn kindje mag het krijgen, al zou het sneu zijn als het op zijn verjaardag is, aangezien hij over 3 weken jarig is
maar om nu al het andere bezoek te laten afzeggen omdat 1 kindje wil komen, zou ik ook vervelend vinden
ik denk dat ik namelijk wel af zou zeggen als ik wist dat iemand ziek
Sammie schreef:Ik begrijp die ouders van dat kind niet..Dus jij stelt je niet aan, maar zij zijn erg onvoorzichtig. Goed, waterpokken is het einde van de wereld niet, maar toch vragen of ze kunnen komen vind ik onbegrijpelijk.
Esplendido schreef:Mij is verteld dat kinderen wanneer kinderen waterpokken krijgen wanneer ze jonger dan een jaar zijn, ze er nog niet immuun voor worden en ze het dus op latere leeftijd nog een keer krijgen.

)