Nou heb ik dat ik een + heb voor soja, een 1 voor varkensvlees en melk/zuivelprodukten van koe en een 3 voor ei...
Het is de bedoeling dat ik dus de komende 3 maanden dus helemaal niks met ei eet, en ik vind dat persoonlijk echt een drama want ei zit bijna overal in. Ik kan geen normaal brood eten, alleen brood zonder ei en dat is over het algemeen alleen maisbrood... Daarbij geen taart, geen koekjes, geen eiersalade, tonijnsalade, mayonaise etc en nog veel meer. Ik denk, oke, voor 3 maanden kan het wel. Maar nu beginnen mijn ouders dus met dat ik het mijn hele leven niet mag eten en om eerlijk te zijn trek ik dat echt niet
Het enige effect dat dit op mij geeft is (denk ik) hoofdpijn, heb nooit echt duidelijke klachten gehad en om eerlijk te zijn heb ik de koppijn er wel voor over om tijdens een verjaardag taart te eten. Ik wil wel kunnen genieten van mijn leven en om dan op alles te moeten letten en werkelijk alle verpakkingen te moeten nalezen of er geen ei in zit.... Hetzelfde verhaal met melk... Ik drink nu die 2 dagen geitenmelk en eet geitenkaas, no problemo... Maar bijna overal zitten melk eiwitten in
het is gewoon werkelijk een ramp... Ik denk echt niet dat ik me hier ooit mijn hele leven aan wíl houden... Ik heb dan nog liever elke dag koppijn dat ik dan paracetamol neem...Nou blijk ik ook een schildklier afwijking te hebben, mijn vitamine D level is hierdoor drastisch laag, het is 54 wat eigenlijk tussen de 75 en 150 moet liggen. Daarbij ben ik mede hierdoor waarschijnlijk 20 kilo aangekomen de afgelopen 4/5 jaar en is mijn energie level ook erg laag... Ik krijg hier geen medicijnen voor, ik krijg wel een hoge dosering vitamine D pillen, en over 2/3 maanden word gekeken naar of het verbeterd is.
Ik moest dit even kwijt, ik word werkelijk al depressief van de gedachten mijn hele leven te moeten letten op wat ik eet. Dat ik gezond moet eten is logisch, maar werkelijk bijna niks kunnen eten en overal op moeten letten ga ik niet trekken
Ik wil graag naar het buitenland gaan, alle gerechten eten en gewoon kunnen genieten van mijn leven en ik zie nu, op dit moment, dat niet gebeuren als ik overal rekening mee moet gaan houden...Wat betreft mijn schildklier, absoluut, dat moet beter worden. Maar ik heb geen uitslag, ontstekingen, ademsnood of weet ik veel wat van dat voedsel waar ik alergisch voor ben, alleen koppijn....
pff.... Ik zal me vast aanstellen in de ogen van sommige bokkers maar ik moet gewoon even mijn ei kwijt (
)
eten meenemen is niet ideaal, er is geen koelkast die we mogen gebruiken. Melk eiwitten zit ook bijna overal in en dat kan ik dus ook 2 dagen niet nemen... 
)
is iets te veel om op te noemen. Eieren lijkt me idd wel heel lastig, maar reageer je er echt op als het ergens in verwerkt zit? of alleen als je het "puur" eet
Geen opgezwollen keel ofzo (nouja, heb wel opgezette strima als ik het goed zeg, maar dat is door de schildklier