Ja hoor..

Ik heb al ongeveer een half jaar lang last van de linkerkant van mijn kaak.
Van de ene op de andere dag zat mijn kaak op slot toen ik wakker werd.
Na een half uur mijn kaak steeds iets verder open proberen te krijgen hoorde je opeens een keiharde knak.
Dat deed wel even pijn, maar daarna had ik er niet veel last van.
Vanaf dat moment is het af en aan gegaan. Soms had ik er dagen geen last van, dan werd ik weer wakker dat mijn kaak op slot zat en dat ik hem.. Klinkt vies, maar is wel zo.. "Los moest trekken".
Afgelopen paar maanden had ik continu dat ik mijn mond pas wijd open kon doen nadat hij geknakt had.
Afgelopen week merkte ik dat hij niet meer knakte, maar dat ik hem gewoon niet wijder open kan doen tot een bepaald punt.
Als ik daarna verder druk zet doet het echt pijn...
Ik ben pas naar de tandarts geweest en gelukkig knakte mijn kaak flink hard toen ik hem open deed.
Wist hij ook meteen wat het probleem was. Hij wilde echter pas foto's maken nadat mijn verstandskiezen getrokken zijn, omdat hij zei dat het daardoor kon verbeteren of verslechteren. Vind ik stiekem een slechte zaak, want ik heb dus sinds kort dat het me echt pijn doet.
Heeft iemand anders hier ook last van? Is er wat aan te doen? Of zit ik hiermee opgescheept tot het einde der dagen?
Ik ga als ik naar de kaakchirurg ga in ieder geval hier ook naar vragen, maar misschien zijn er een paar bokkers die dit ook hebben/hadden?
Misschien handig om te weten: ik heb een jaar een beugel gehad aan alleen mijn ondertanden.
Weet het niet.. heb er zelf nooit iets aan gedaan omdat het geen zeer doet. Het is trouwens mijn rechterkant alleen