Ik weet dat bokt geen dokter is. Maar misschien zijn er wel bokkers die meer resultaten leveren dan dat google momenteel doet.
Als ik mijn been op deze manier omhoog doe klik c: en hem daarna weer op de grond plaats krijg ik zo'n knakkend achtig gevoel bij mn heup. Het is niet m'n been zelf want ik voel het echt in m'n buik. Als ik mijn rechterbeen optrek voel ik het rechts en andersom bij links. Het is meer een vervelend gevoel dan pijnlijk, gelukkig ook niet een beweging die je elke keer doet.
Verder heb ik álleen tijdens het zitten last van mijn onderrug (beide kanten). Verder niet veel last van buikpijn, soms een keer maar dat is echt zelden op een dag en meer na een belastende bezigheid.
Ik heb geen koorts, hoofdpijn of iets anders. Wel telkens koud en weinig eetlust o: Als ik honger heb en eet, dan na een aantal happen zit ik echt al vol terwijl ik normaal toch redelijk goed kan eten.
Als dit langer dan een paar dagen nog aanhoud, kan ik natuurlijk altijd langs de dokter om advies of iets te vragen. Maar ik weet dat er ook veel slimme bokkers zijn.

Saaams