Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

m1992 schreef:Ik zit er aan te denken mijn ogen te laten behandelen, danwel via ooglaseren of lens implantatie.
Ik heb volgens mij +3.75 en +3,50 met een vrij hoge cilinderafwijking.
Mijn ogen kunnen slecht tegen lenzen, en ik ben dat gepruts gewoon echt zat.
hoi, hier nog een... Ik herken me helemaal in je verhaal. Volgens mij ben je niet op je 18e uitgegroeid, maar ligt dat moment meer richting je 25e levensjaar. Ik heb wel al jaren stabiele ogen op een kwartje meer of minder per keer na, maar ik durf niet. Het zijn wel je ogen! Stel dat het niet goed gaat of iets. Ik lees dus ook graag even mee, en ben benieuwd naar verhalen van anderen...
) Limonade schreef:Dat ik zo gewoon het bed uit kan stappen en alles normaal kan zien, lijkt me echt heerlijk!
En die lenzen begin ik ook aardig zat te worden.
En moed aan het sparen om toch ooit een keer iets te laten doen aan mn ogen!
Loetie84 schreef:Limonade schreef:Dat ik zo gewoon het bed uit kan stappen en alles normaal kan zien, lijkt me echt heerlijk!
En die lenzen begin ik ook aardig zat te worden.
Al eens van die lenzen geprobeerd die je dag en nacht kunt dragen? Werkelijkwaar ideaal!! Maar je moet er dus wel tegen kunnen, ik kreeg er na een tijdje zeer droge ogen van helaas... Nu dus weer aan de brilEn moed aan het sparen om toch ooit een keer iets te laten doen aan mn ogen!
Limonade schreef:Ja! Maar het idee dat er dag en nacht wat in zit vind ik niet prettig. Kreeg er ook droge ogen van.
Wil de Femtolasik dan wel doen... nou ja, wie weet ooit eens haha. Eerst een peerd