hekel aan de zondag.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YelaBrenda11

hekel aan de zondag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 10:27

hoihoi,

zolang ik mij herinner heb ik al een gloeiende hekel aan de zondag. Als ik op zondagmorgen wakker wordt is mijn stemming al beneden het vriespunt _O-
Ik vroeg me af of jullie dit bekend voor komt? en zoja,of jullie misschien weten waar dit vandaan komt?

Ik heb het overigens minder in de vakanties. Dan vind ik het enkel een onaangename dag en meer niet.

ik ben benieuwd!

groetjes Femke

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: hekel aan de zondag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:29

Nee, komt mij niet bekend voor. Zondag is een vrije dag al moet ik regelmatig jureren maar dat vind ik leuk. Dus zondag is voor mij meestal leuk. De maandag vind ik dan weer jammer. :') Moet ik er weer om 05.15 uit...

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:31

Ik vind de Zondag juist heerlijk! Lekker een beetje in huis rommelen en niks hoeven doen :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:35

Hoe komt het dat je zo'n hekel aan de zondag hebt? Daar moet toch wel een reden voor zijn?

Ik vind de zondag echt super. Lekker een dagje relaxen en gewoon beetje doen waar je zin in hebt (en ok soms ook nog wel beetje huis opruimen).

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:36

Zondag is voor mij juist heerlijk, geen verplichtingen we kunnen lekker doen waar we zin in hebben, wij zijn dus ook niet kerkelijk (dat maakt natuurlijk nogal wat verschil voor wat betreft de verplichtingen).

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:39

Zondag is vaak oersaai..

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:40

Zondag is echt zo'n hangdag.

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:43

zondag is echt een heerlijke dag als ik vrij ben :D lekker uitrusten, naar het paard en relaxen! Moet zeggen dat ik het ook een saaie dag vond toen ik nog geen pony had vroeger....

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:44

Jep, heb ik ook, ik vind zondag vreselijk!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:47

Vind zondag heerlijk, kan lekker hele dag doen wat ik wil, lekker gaan mennen met de paarden in het bos.
Lekker cakes/cupcakes/iets lekkers maken op vrije dag.
Snap niet wat er vreselijk aan is dus van mijn kant. Het is maar wat je er zelf van maakt.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:49

Same here. Ik heb echt een zondaghumeur. Van mij mogen ze die dag afschaffen of de winkels open gooien of zo. Het is echt zo'n dag waarop je heel veel zou kunnen doen, maar er van alles wordt belemmerd omdat het een rustdag moet zijn.

Rusten doe je 's nachts maar. Kan vaak niet wachten voor het weer maandag is :') Al dat gehang, bluh!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:50

ik denk dat de mensen die zondag vreselijk vinden, mensen zijn die graag in de drukte zitten? Op zondag is het stil op straat en zijn de winkels gesloten dus kun je niets doen.
Maar op zondag kun je toch heerlijk rustig aandoen, lekker lang met je paard aan de slag, even wat overtollig werk in huis doen enz enz. ?
Ik vind zondag altijd een prima dag, lekker met de honden naar het bos, beetje aanklooien in huis, lekker lang op stal zijn en op tijd eten en een lange avond op de bank samen met mijn man :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:51

Ik vind het een vreselijke dag :+ Saaaaai, ik ga dan niet naar m'n paard, en ik kan wel voor school bezig maarja.. :+

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:53

Snadrem schreef:
Same here. Ik heb echt een zondaghumeur. Van mij mogen ze die dag afschaffen of de winkels open gooien of zo. Het is echt zo'n dag waarop je heel veel zou kunnen doen, maar er van alles wordt belemmerd omdat het een rustdag moet zijn.

Rusten doe je 's nachts maar. Kan vaak niet wachten voor het weer maandag is :') Al dat gehang, bluh!

Dan woon je duidelijk verkeerd, hier is bijna alles gewoon open op zondag, helaas. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:56

Ik heb ook een gigantische hekel aan de zondag.. Behalve als ik brak ben, dan vind ik hem heerlijk. Lekker slapen, douchen, eten, slapen, tv kijken, slapen, eten, slapen, douchen, slapen. :')

Maar zoals nu.. ik moet 2 tentamens leren voor woensdag en donderdag, nouuuu schiet mij maar af hoor. Rot zondag.. er is niks open aan winkels of zo (FRUSTREREND! ik wil op zondag altijd dingetjes doen en halen) en ja ik weet niet. Gewoon een saaie rot dag eigenlijk.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:57

Snadrem schreef:

Zo denk ik er precies over! :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 10:59

Ik ben op zondag vaak de hele dag op stal, ofwel omdat ik wedstrijd heb, of omdat we een buitenrit van een paar uur gaan maken, dus ik vind de zondag helemaal niet zo erg :)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:03

Ik heb een hekel aan zondagochtend.. Omdat ik dan de lunch klaar moet maken en dáár heb ik echt een hekel aan _O- Maar als het af is en ik heb gegeten dan vind ik de zondag verder prima. Heb alleen echt een rothekel aan het klaarmaken van ál die broodjes, eieren koken wat nooit gaat zoals je het wil (te hard.. te zacht..), tafel dekken... Die vreselijk vies aanvoelende danerol croissantjes maken.. Bahh!! En over een kwartiertje is het weer feest, dan mag ik beginnen want om 12.00 moet het klaas zijn :')

Happy me :Y)

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:13

Maar wat ik dan doe is leuke series kijken op tv of computer, bv echte meisjes in de jungle oid..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:20

Ik ben eindelijk een keer vrij op een zondag :):)
Dus ik ga er lekker van genieten!

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 11:29

Je kan er toch iets leuks van maken? Of zit je dan misschien (on)bewust al weer tegen de maandag op ofz?

Ik heb wel eens zondag avond dat ik chaggo wordt omdat ik weer dat weekend bijna voorbij is. Maar verder houd ik van de zondag! Het liefst idd naar wedstrijd of een lekkere buitenrit maken. Of met de hondjes naar buiten. Of voetbal met de mannen kijken.
Of gewoon lekker thuis aanrommelen

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:00

Heerlijk de zondag!
Tijd voor jezelf, uitslapen en dingen doen waar je zelf zin in hebt.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:07

Ik noem zondag altijd 'de hang en wurg-dag' omdat er nooit wat te beleven is. En ik aan het einde van de dag niet meer weet hoe ik zitten moet :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:10

Ik word op zondag meestal chagerijnig wakker, omdat de dag erna maandag is.
Maar daarna word ik weer vrolijker, we gaan meestal naar het strand/bos en dan lekker lunchen en 's avonds uiteten. Dat maakt mijn zondag altijd wel weer goed.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 12:13

Ik vind zondag ook niet erg hoor. Vaak moet ik werken op zaterdag/zondag maar dat vind ik nooit zo'n probleem, want kan daar ook bokken :D En op een vrije zondag lekker hangen met mijn vriend en dingen doen die we leuk vinden.