Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SofieHavan schreef:Hoi,
Bij ons zit het in de familie en groeit het neustussenschot dicht waardoor wij vaak hoofdpijn hadden.
Ik ben er aan geopereerd en sindsdien geen hoofdpijn meer. Uiteindelijk is het maar een kleine operatie.
leuk is het niet meer, maar wel nuttig!
succes ermee!
wat een lange dingen!! Torn die dokter zei dat ze er voor de helft uit waren dacht ik dat hij gek was! Maar operatie zelf is niets ! Zou het zeker doen. Ademhalen is wel wat beter maar nog niet optimaaal Marja mijn neus is ook een beetje raar (scheef want is gebroken geweest )
_AAASCHAAA_ schreef:Mijn neustussenschot staat ook extreem schreef. Waarschijnlijk ook ooit mijn neus gebroken gehad want is niet altijd al zo geweest. Ik heb ook vaak hoofdpijn en ben altijd verkouden. Mijn linker neusgat zit compleet dicht en door mijn neus ademen kan ik bijna niet omdat ik bijna geen lucht krijg. Een operatie durf ik alleen niet aan.
.
Heb echt een neuzenfobie ofzo, wahha..
nu een paar maand verder heb ik nooit een ontsteking meer gehad 
KiMmK schreef:Ik heb recent nog een neuscorrectie ondergaan. Mijn neusschot stond scheef + mijn doorgangen boven in mijn neusholte waren te nauw. Dit zorgde dus voor vele bijholte/ voorhoofdholte ontstekingen. Ik heb jou neusspray ook geprobeert, dit hielp echter niks.
De operatie viel mij reuze mee. Je valt lekker in slaap, schrikt even als je wakker wordt ( je kan niet meer door je neus ademen). Dit kan je verhelpen door oefeningen te doen. Dan na 2/3 daagjes mogen de tampons eruit. Dat viel wel zo mee! Echt het doet geen pijn, het voelt alleen raarnu een paar maand verder heb ik nooit een ontsteking meer gehad
sterkte ermee
Alet74 schreef:Wat fijn zo'n topic, toevallig word ik maandag over een week aan mijn neustussenschot geopereerd. Ik liep al wel anderhalf jaar om de haverklap met ontstoken voorhoofdholtes, erg vervelend, was onderhand al bijna een jaar aan de Nasonex. Begin januari naar de KNO-arts geweest, met een CT-scan op de foto: holtes brandschoon, maar mijn neustussenschot stond superscheef.
Ik zie er wel tegenop (ben gelukkig nog nooit geopereerd), maar als ik dan bedenk dat ik daarna waarschijnlijk klachtenvrij ben, dat lijkt me heerlijk! Het schijnt dat ik dan meer lucht heb, al is het me nog nooit opgevallen dat ik weinig lucht heb, maar daar zul je wel aan wennen - ik weet ook niet beter. Misschien minder snel moe, ik ben erg benieuwd!