Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het lijkt mij helemaal niets. Zoals anderen al zeiden: je voelt alle steentjes onder je voeten lijkt mij. En echt demping zullen ze ook niet hebben.
In de tijd dat ik nog aan het hardlopen was (Vorig jaar ergens) liep ik altijd op mijn allstars met mijn steunzolen. Ging altijd prima, maar helaas kan ik nu door rugklachten niet meer hardlopen
Maar hoe zit dat met 'probleemvoeten'? Ik heb namelijk hele brede voorvoeten, links een vrij extreem doorgezakte voorvoet, rechts iets minder. Daar heb ik steunzolen voor. Zou ik dan ook op die Fivefingers kunnen hardlopen? Het klinkt wel heel fijn, ook omdat je dan inderdaad op een 'natuurlijke' manier je voet afrolt.
Bonjoy schreef:Ik vind het wel erg logisch en interessant klinkenMaar hoe zit dat met 'probleemvoeten'? Ik heb namelijk hele brede voorvoeten, links een vrij extreem doorgezakte voorvoet, rechts iets minder. Daar heb ik steunzolen voor. Zou ik dan ook op die Fivefingers kunnen hardlopen? Het klinkt wel heel fijn, ook omdat je dan inderdaad op een 'natuurlijke' manier je voet afrolt.
Maar ik loop in huis altijd wel op blote voeten of sokken, en ik merk wel dat ik dan minder last heb van mijn knieeën en heupen omdat ik mijn voet dan anders neerzet. Heb er nog nooit zo bij nagedacht, maar het lijkt me wel wat ... Ik ga er eens over nadenken!

dus met lange tochten op mijn longboard, heb ik vaak mijn kso's aan, omdat je toch een betere balans hebt na een tijdje, dan op dikke skatezolen
tenminste achterhuis , op de kiezels waag ik me niet . interesant topic