Ik moet ontzettend snel kokhalzen, en het wordt ook steeds erger

Iets wat het heel erg triggert is dingen die vast zitten tussen m'n tanden. Goedkope filet american heeft nog wel eens van die vetdraadjes die dan tussen je tanden blijven zitten en dan nog best lang zijn . Als ik dat voel met m'n tong moet ik al kokhalzen

Verder kan ik ook niet tegen vieze dingen vast pakken. Zo werk ik in een optiek zaak en soms komen daar brillen langs met bijv. een afgebroken neuspadje. Omdat 1 vervangen niet zo netjes staat vervang ik ze altijd even beide, maar meestal is de over gebleven helemaal groen of bruin met heel veel rotzooi erachter.. en dan sta ik dus te kokhalzen met m'n schroevendraaier en bril in de hand
Grote hoeveelheden drinken van iets iedere dag moet ik ook van kokhalzen. Zo moest ik een tijdje laxeermiddel oplossen in water en dit smaakte een beetje citroenachtig met wat zoet, opzich niet eens vies. Maar na 4 dagen werkte ik dat al kokhalzend naar binnen. (Thank god kreeg ik de keer erna poeder wat praktisch naar niks smaakte
) Ook toen er een muizenplaag was op stal en ik de keutels uit m'n kast moest vegen stond ik het al kokkend met een stoffer en blik eruit te vegen...
En zo kan ik nog wel even doorgaan... Het lijkt steeds erger te worden en het zit me best wel dwars.. Voor ik nog een keer echt over me nek ga
Herkennen mensen dit?