Ik heb al weken klachten en ik word er echt gek van.
Het begint al 's nachts, ik word plots zweterig en kotsmisselijk wakker met een leuke kriebel in mijn keel (zo om de 3 à 4 nachten). Als ik opsta ben ik nog steeds misselijk maar met iets te eten gaat het snel over.
Ook heb ik nooit honger meer, ik heb echt helemaal geen eetlust. Ik kan eten en het smaakt me wel maar na 3 happen heb ik echt genoeg en dan begint de pret. Mijn maag zwelt op. Het voelt alsof de inhoud van een luchtballon erin zit. Zo opgeblazen, dik, vol en ik kan dus geen boertje laten. Geen enkel, dus is het wachten tot dat extreme opgeblazen gevoel verdwijnt, meestal na een paar uurtjes afzien. Want mijn mijn enorme emetofobie is het zeker geen lachertje

Ook is het echt al zeker 3 weken geleden dat ik nog eens naar het toilet ben kunnen gaan. Af en toe voel ik in de verte eens iets wat op een krampje lijkt, maar tevergeefs. En met heel wat moeite krijg je zo een resultaat van 1cm (sorry ik wist niet anders hoe uit te leggen).
Ik weet dat naar de dokter het verstandigste is maar ik durf niet, bang dat hij zou zeggen van 'laat zo een onderzoek doen' . Hoe noemt het gastroscopie ? Zo met een cameratje in je maag ?
Nee ik durf absoluut niet naar de dokter, maar ik hou het niet meer uit, ik durf niets meer eten uit schrik van het opgeblazen gevoel.
Ik hoop dat er hier iemand is die een tip heeft om wat te boeren of om eens naar de wc te kunne gaan.
(Heb er nu ook weer last van
)Groetjes.

en verder kan het vanalles zijn...te weinig drinken of te weinig vezels of maag/darmontsteking of pure stress (heb je last van stress?) ...en ga zo maar door
en ben je er met een laxeermiddel wel weer vanaf.
en ik vond het toch weer iets dat ik maar mooi overwonnen heb