Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WillBokkers schreef:itske schreef:Je moet doen wat je zelf wilt. Trek jij het je aan wat anderen zeggen?
Nee op zich niet maar is 1.85 niet heeel erg groot?!
( nu ben ik oook breed, dus da scheelt ook) Maar tot 8 cm kan ik het goed hebben, vind ik zelf
Moet goedkomen dus
! Niet te druk om maken !

Maar doe wat je goed voelt, ik vind het altijd wel érg mooi!
ik zou niet minder lang willen zijn en ben trots op mijn lengte en lange benen, en ik weet dat sommige meiden er jaloers op zouden zijn, maar ik ga het niet overdrijven zegmaar
en daarbij, het lijkt me zó oncomfortabel... 
Ik loop gemakkelijk op 10 cm nu, en met een plateau ook nog wel hoger ( het ligt ook wel aan de schoen, ik heb schoenen die lager zijn, maar toch moeilijker lopen omdat ze geen stabiele hak hebben ) Maar in mijn geval, ziet het niet uit
als je lang en dun/smal bent, kun je het een stuk beter hebben denk ik...

Menino schreef:ach, alles valt te oefenen. Ik kon het eerst ook niet, bij 5 a 6 cm had ik al het gevoel dat ik op martelwerktuigen aan het lopen was. Maar het is gewoon een kwestie van ervaringIk loop gemakkelijk op 10 cm nu, en met een plateau ook nog wel hoger ( het ligt ook wel aan de schoen, ik heb schoenen die lager zijn, maar toch moeilijker lopen omdat ze geen stabiele hak hebben ) Maar in mijn geval, ziet het niet uit
als je lang en dun/smal bent, kun je het een stuk beter hebben denk ik...
![]()
maar idd, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. En over die 6.5 cm zou ik me echt geen zorgen maken. Dat valt nauwelijks op joh
maar denk dat ik op 6.5wel kan lopen hoor!
Desty schreef:MelanieB schreef:Beter giant en trots op hakken lopen, dan die kleine meisjes die perse hoge hakken aan willen en ermee lopen te stuntelen... is altijd gewoon lachwekkend
Lange dames met hoge hakken zien stuntelen ook "spreekt uit ervaring"![]()
![]()