En dan niet het hebben van een ochtendhumeur, maar ik word 's ochtends niet wakker!
Ik heb de afgelopen jaren al langer last van het opstaan uit bed. Maar dan ging het meer om de disipline om daadwerkelijk uit bed te stappen en de dag te beginnen. Ik zet altijd al veel wekkers. Een halfuur voordat ik op moet staan, een kwartier, 5 minuten en dan de echte wekker. Als ik dit niet doe word ik te abrupt wakker en moet ik de hele dag rondlopen met hoofdpijn!
Nu is het zo dat ik wel 'wakker' word van de wekkers, ze uit kán zetten, maar dat ik dit niet echt bewust meemaak of ze laat rinkelen en er in mijn hoofd een mooi muziekje bij denk. (Dit gebeurt zelfs bij een enorm schelle wekker
) Ik kan er met open ogen naar luisteren, maar word dan pas daadwerkelijk wakker als en persoon mij wakker maakt. De wekker harder zetten of een hardere wekker kopen gaat niet werken, aangezien ik boven mijn ouders slaap met een houten vloer en zij dus álles kunnen horen!

Het is niet zo dat het elke dag zo gaat, maar 1 keer in de week zéker wel! Eerder naar bed heeft (imo) geen zin, omdat het geen kwestie is van slaaptekort! Ik heb een langere tijd geprobeert eerder te gaan slapen, dit lukte wel, maar het verslapen bleef!
Het word nu wel echt een serieus probleem, aangezien ik ben opgevoed met de gedachte dat opstaan je eigen verantwoordelijk is en er later ook geen papie en mamie aan je bed staan om je wakker te maken! Ik zit nu op een maximum aantal keer te laat voor school en wil graag dat er dingen gaan veranderen, maar ik ben ten einde raad!
Wie o wie kan mij helpen?

Ik heb sinds kort de wake up light, en wordt er toch wat makkelijker mee wakker. Het licht doet een hoop om alvast wat wakker te worden. 
)
vanavond proberen
. Het felle licht wat je telefoon afgeeft werkt ook wel dan natuurlijk.