Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:Heb het ook jaren gedaan, is nog nooit verkeerd gegaan.
Enige wat kán gebeuren is dat je touwtje buiten je broekje komt.
Wat sommige doen is t een klein stukje korter knippen.

gohya schreef:Klopt wat "TLNLSDB" zegt,in het water heb je weinig tot geen last van je bloedingen,water stopt n.l.
Vroeger kon ik gewoon zwemmen met maandverband,maar had dan wél een sportbroekje over de bikinibroek heen.Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe hevig je menstruatie is.
goorrr! (of.. wordt je bikini niet nat door het sportbroekje?) Sidera schreef:gohya schreef:Klopt wat "TLNLSDB" zegt,in het water heb je weinig tot geen last van je bloedingen,water stopt n.l.
Vroeger kon ik gewoon zwemmen met maandverband,maar had dan wél een sportbroekje over de bikinibroek heen.Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe hevig je menstruatie is.
Waaat?goorrr! (of.. wordt je bikini niet nat door het sportbroekje?)
Sidera schreef:gohya schreef:Klopt wat "TLNLSDB" zegt,in het water heb je weinig tot geen last van je bloedingen,water stopt n.l.
gohya schreef:Sidera schreef:
Het water STOPT bloedverlies.

Lente schreef:gohya schreef:
Het water STOPT bloedverlies.
Dat is dus echt niet waar. Ben wel eens zonder ja te denken in bad gaan zitten zonder tampon. Heeft maar twee seconden geduurd want toen was het roze en wist ik niet hoe snel ik eruit moest komen
Laat staan als je lekker in het menstruatiebloed van een ander rondzwemt. Baaaaaaah!!!
En niet iedereen is even heftig ongesteld he?