Ik begin woensdag met mijn nieuwe stage en ik kreeg net bijna een hartverzakking toen ik hoorde dat ik daarvoor ingeënt moet worden tegen hepatitis B (3x inenten, bloedprikken en evt. nog vaker enten)
Opzich niet zo'n big deal zou je denken, maar dat is het voor mij dus wel, want ik heb echt erge prikangst

Meer mensen die dit herkennen en die tips voor me hebben? Het meest bang ben ik voor het bloedprikken
Dat heb ik nog nooit gehad en aangezien ik al zo bibberig wordt van een simpele inenting, wil ik niet weten hoe ik het bloedprikken ga vinden

Komt goed!
De inentingen vind ik ook spannend, maar daar kom ik wel overheen (heb hep. A ook gehad en dat heb ik ook overleefd 

Maar geloof me, dat bloedprikken valt 500% mee!! Wel zou ik even van te voren aangegeven dat je het zo eng vind, dan kunnen ze daar rekening mee houden. Ik wil me ook niet laten prikken door een leerling (tuurlijk moeten ze het ook leren, maar niet op mij..... Ik raak echt zo in paniek als ze eerst 10 minuten gaan zitten kloppen om de ader te vinden die een ervaren prikker in 1 opslag ziet!) Kijk de andere kant op, vind ik ook schelen!