Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na het boren heb ik nooit meer last. Wat vreemd dat sommigen van jullie dan nog zoveel napijn hebben.
Splendesco schreef:Als de pijn na 3 weken nog steeds zo heftig is of erger wordt zou ik even een afspraak bij de tandarts maken, misschien is de zenuw wel geïnfecteerd en heb je een wortelkanaalbehandeling nodig. Slik je ook pijnstillers voor de pijn of heb je er alleen last van met eten? Kan ook dat de vulling nog iets te hoog is, in ieder geval even naar de tandarts gaan.
Judith_ schreef:Ik heb ondertussen meer dan een jaar na-pijn. Is normaal volgens de tandarts.
En ook gelijk de reden waarom ik liever nooit meer naar een tandarts ga.
Terug gaan, allemaal leuk. Tandarts erkent nooit dat er iets fout is gegaan en brengt zo weer een paard honder euro in rekening...
InekeH87 schreef:Zenuwontsteking kan wel vanzelf overgaan. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan de tandarts, dus toen hij zei dat ik een wortelkanaalbehandeling nodig had vanwege een ontstoken zenuw zei ik heel eigenwijs dat ik wel zou wachten tot het minder zeer deed.
Ik heb bijna een jaar niets kunnen eten of drinken met de kant waar de aangedane kies zat, nu zijn we 1,5 jaar verder en heb ik er eigenlijk geen pijn meer aan. Alleen als ik nog iets heel kouds eet of ineens op iets heel hards bijt heb ik er last van, verder niet meer.
Een jaar lang die pijn is echt hel hoor, ik werd al gek na een nacht.
Kentaro schreef:Weet natuurlijk niet of dit vaker voor komt, anders zou ik toch eens een andere tandarts proberen!![]()
(ik weet uit ervaring wat voor 'n wereld van verschil dat kan zijn!)
ook bij mn moeder, dr wang verdoven en kies zelf niet.
.