Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Rianneuhh schreef:Cayenne, ik dacht eerst ook dat ik gewoon verhaarde hoor haha!
Maar mijn haar is nu toch echt 1/3, 1/4 van wat ik op mijn hoofd had en dat baart me toch zorgen..
Ik heb erg lang haar, tot op mijn kont, en ik wil echt graag dat het er blijft zitten
Geen koorts, niemand hier heeft er verder last van, voor zover ik weet geen hormonale veranderingen. Slik al lang dezelfde pil. Rianneuhh schreef:Ik heb mijn haar al sinds ik me kan herinneren zo lang. Verder ben ik sinds mijn 12e, 13e ook niet veel meer gegroeid dus dat zal het niet zijn. Stress, tsja, voorexamenjaar, maar dat zou dan dus moeten betekenen dat iedereen in 5VWO het haar zou verliezen...Geen koorts, niemand hier heeft er verder last van, voor zover ik weet geen hormonale veranderingen. Slik al lang dezelfde pil.

Rianneuhh schreef:Haha bizzybijtje, grappig.
Verder snap ik eigenlijk niet wat je ermee bedoelt. Ik zei dit om aan te geven dat ik mijn haar al voor een hele lange tijd op deze lengte heb, en dat ik, ondanks de lengte, altijd mooi dik en vol haar gehad heb.
Nu valt het uit en dat baart me zorgen.