Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ietjelover schreef:weet niet welke je bedoeld?
Roxxiejj schreef:Ga geen geld verspillen aan de Abraah, dat zijn de meest achterlijke 'bh's's ooit. Als je het al een BH kan noemen.
Ik heb "helaas" 70E, dus kan je niet helpen. Ik pas nog redelijk in Hunkemollers, maar Sapph zit bijvoorbeeld al voor geen meter meer.
Helaas meid, menig vrouw zou jaloers zijn op je voorgevel. Jij hebt er alleen wel te kampen mee dat je veel zoekwerk en geld eraan moet uitgeven..
Heino schreef:ietjelover schreef:maar weet iemand of er wel een 65E bestaat?
Ik heb 65FF (tussen F en G in) en kan bij Sandrabra slagen, ergens anders tot nu toe niet (droeg altijd 70F, maar zat nooit echt lekker)
Dus tot 65FF hebben ze iig
Heino schreef:Ok, denk dat ze ze wel hebben maar dat ze nu niet in de webshop (die overigens echt een heeeeel klein deel is van de winkel, ik had keuze uit een stuk of 15 beha's in mijn maat) hebben. Freya is een Engels merk met veel beha's voor vrouwen met een relatief kleine omvangsmaat bij een grote cupmaat. Freya wordt oa bij de Bijenkorf verkocht. Zijn wel iets duurder (€50-€60 per beha) maar daar ontkom je met grotere cupmaten helaas niet echt aan.