Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luisa schreef:ja dat wil ik zoiezo gaan doen, maar ik dacht misschien heeft iemand hier op het forum er ervaring mee?
heb zelf iets gelezen over een vitamine B12 tekort en over het Carpaletunnelsyndroom, maar dat lijkt me dan weer te ver gaan... vooral omdat het pas sinds een paar weekjes is.
bedankt in ieder geval alvast voor de reacties!
. Terwijl ik gewoon stilzat met dat kopje thee in mijn hand. Echt balen is dat
( aangezien het gewoon nergens op slaat ) helemaal als het zo de hele dag door gaat.. Spontaan dingen uit je handen laten vallen.
Luisa schreef:maar opzich ben ik niet uitgeput ofzo, mijn vader waarschuwd me natuurlijk ook vaak dat ik een stapje terug moet zetten als het teveel word, maar eigenlijk hou ik het prima vol! alleen snap ik dus niet dat ik telkens alles laat vallen enzo! maar bedankt voor je reactie =)
en jaaa, het is echt noodzakelijk om momenteel zoveel bij te werken, ik heb een zeeeer belangrijk doel voor ogen
Misschien is het toch verstandig om te bedenken wat er nu het belangrijkste is? Maar goed dat moet je natuurlijk verder zelf weten. dennisje schreef:kan zijn dat er zenuwen klem zitten in je schouders rug dat kan gewoon los gemasseerd worden.
Luisa schreef:Ja als het echt teveel zou worden treed ik zoiezo wel een stapje terug
Als het van stress/drukte komt volgens de huisarts, ga je dan wel rustiger aan doen?