Aanstaande vrijdag (de 13e, hoe kiezen ze het uit
) krijg ik een kijkoperatie aan mijn rechterknie. De orthopeed vermoeddat er een scheur in de meniscus zit en moet echt 'binnen' in de knie kijken om te zien wat er precies loos is. Hopelijk kunnen
ze het dan gelijk verhelpen! Weet alleen niet zo goed wat ik moet verwachten. Dus was eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen
Het schijnt dat je de eerste week/2 weken echt heel weinig kunt en dat sporten pas na gemiddeld 6 weken weer kan... Poeh ik word
al een beetje wanhopig bij de gedachte dat ik 2 weken lang niks mag doen! En niet naar de paarden kunnen is helemaal vervelend...
De verveling slaat nu ook al zwaar toe, deze week kan ik ook niet meer werken dus ik zie als een berg tegen de komende weken op! Ik
ben een bezig bijtje en nu moet ik ineens rustig aan gaan doen.. Haha dat wordt nog wat! Dus hopelijk zijn er wat mensen die me
een beetje willen bijstaan via Bokt?

In mei 2010 hebben ze toen niets gedaan, dat is in oktober 2010 gedaan, omdat ik daarna 6 maanden niet mocht rijden. En ik heb zomers altijd druk wedstrijdseizoen.