Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik mijn been niet kon bewegen en ik daarvoor een kwartier op de grond had gelegen, had ik volgens mij wel een ambu laten komen. Goldy schreef:wat denk je van een bezoekje aan de eerste hulp? of opseminst aan je huisarts....
ik kan het nog steeds niet snappen dat mensen zo'n klapper maken niet zelf kunnen bedenken dat dat misschien verstandiger is dan hier een topic aanmaken met de vraag of ze eind van de week weer kunnen rijden......
Goldy schreef:wat denk je van een bezoekje aan de eerste hulp? of opseminst aan je huisarts....
ik kan het nog steeds niet snappen dat mensen zo'n klapper maken niet zelf kunnen bedenken dat dat misschien verstandiger is dan hier een topic aanmaken met de vraag of ze eind van de week weer kunnen rijden......
Jantine_ schreef:Ik ben hier om de paarden te rijden en wat dressuurmatig te trainen. Ik baal dus als een gek dat ik nu het net kan doen.
Ik weet niet of het shock was tessyke. Ik wilde zelf graag drinken, vandaar dat ze me het gegeven hebben.

Ik zal wel even bellen dan naar de HAP. gabiiy schreef:kan je erop staan of lopen?
is het hele been dik of is het alleen een bult?
heb je al gekoeld?
wat heb je verder zelf geprobeerd?