Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vroeg me ook al af wat het is, ik hou dit even in de gaten
StillAngel schreef:Lusitana: Het gebeurt nu ook en ook overdag dus het is niet voor mijn slaap. Voor de slaap heeft volgens mij iedereen het wel eens. B12 gebrek heb ik eens naar gekeken en vitaminepillen voor geslikt maar ik voelde mij niks anders (heb namelijk ook alle andere symptomen van B12 gebrek zoals een zeer ernstig realiteitsgebrek, levend als in een droom, alles in een waas).
Maar dat ik ik al zo lang als ik leef. Dus we gaan er vast niet dood aan ofzo.Annemiek89 schreef:annastasia schreef:Ik heb het wel eens als ik bijna slaap. Dan lijkt het net alsof ik naar beneden val oid. Dan schok ik weer wakker.
dat heb ik ook,kei vaag is dat he,weet allleen niet hoe dat kan eigenlijk.
maar verder... StillAngel schreef:Lusitana: Het gebeurt nu ook en ook overdag dus het is niet voor mijn slaap. Voor de slaap heeft volgens mij iedereen het wel eens. B12 gebrek heb ik eens naar gekeken en vitaminepillen voor geslikt maar ik voelde mij niks anders (heb namelijk ook alle andere symptomen van B12 gebrek zoals een zeer ernstig realiteitsgebrek, levend als in een droom, alles in een waas).