Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook nog met z'n allen op de foto, en nadat alle kids geboren waren nog een keertje afgesproken om bij te kletsen, elkaars beeb te bewonderen en ervaringen uit te wisselen.grrr schreef:Roadracer: Maar wat doe je/leer je nu precies met die gym? Ik ben 24 weken zwanger van de eerste en twijfel ook nogal. 't Moet wel echt zin hebben vind ik, anders vind ik het verspilde tijd...

linn1988 schreef:Ik zie het zelf gewoon niet zo zitten om daar met z'n alle te liggen puffen...maar vraag me af hoe je je dan voorbereid...ik ben heel lang heel nugter gebleven maar nu word ik toch wat onzeker!
grrr schreef:Roadracer: Maar wat doe je/leer je nu precies met die gym? Ik ben 24 weken zwanger van de eerste en twijfel ook nogal. 't Moet wel echt zin hebben vind ik, anders vind ik het verspilde tijd...
linn1988 schreef:Ik zie het zelf gewoon niet zo zitten om daar met z'n alle te liggen puffen...maar vraag me af hoe je je dan voorbereid...ik ben heel lang heel nugter gebleven maar nu word ik toch wat onzeker!

. En de verloskunde begeleid je echt wel goed en verteld je wat je moet doen. Ik ben echt een paniekvogel, maar je voelt echt wel waar je heen moet persen. En je weet ook echt wel wanneer je weeën hebt!
Tevens had en heb ik geen behoefte om met andere zwangere ervaringen uit te wisselen en te klagen over dat het allemaal zo zwaar is
En toch al 2 gezonde kinderen op de wereld gezet! Misschien niet zo vlot, maar dat had met een cursus toch niks uit gemaakt. De derde komt in juni, maar ik ga weer niet mee doen.