Ik heb er Lang over na zitten te denken om over dit gevoelige onderwerp een topic te gaan plaatsen.
De laatste tijden merk ik aan me zelf dat ik een erg kort londje heb, over bepaalde dingen, ik voel me overal, erg snel op aangesproken, Ik word snel overal aangebrand van, Het liefste sla ik dingen in mijn woede kapot,of ga met mensen een discussie aan die voorledig uit de hand gaat lopen, ik word snel agressief , als er dingen tegen mij gezegt worden waar van ik echt denk hoe haal je het in je hoofd omdat soort dingen tegen mij te gaan zeggen ,
De laatste tijden halen sommige mensen gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan, ik zeg dan ook gewoon blijf uit mijn buurt, ik kan mij zelf op dat moment gewoon niet meer in gaan houden en merk ook dat ik een deel van de controlle over mijn eigen woede aan verliesen ben, Ik wil dan het liefst met iemand een gevecht aan gaan, omdat ik dan op dat moment zo boos ben, De laatste tijden hoor ik ook van mensen in mijn omgeving of vrienden dat ik snel aan gebrand ben, en dan ze dan ook zeggen tegen mij ik laat je wel even met rust, dan is het meestal wel over alleen die woede blijft gewoon, heel lang zitten er hoeft maar een klein ding te gebeuren. en ik ben weer helemaal over de kook,
Ik heb dit altijd wel gehad, maar de laatste tijden word het steeds erger, ik laat me zelf ook snel opfokken door een bepaalt soort mensen, waar ik mij dan zo aan iriteer dat ik het alleen maar kan gaan uiten, in woede, of gaan vechten.of gaan uitschelden
Ik heb het hier de laatste tijden erg zwaar mee, omdat ik eigelijk helemaal niet zo wil zijn,
Mischien herkennen mensen zich in dit verhaal en willen die ervaringen met mij gaan delen .hoe je hier beter mee om kunt gaan in het dagelijks leven,
als je het er liever niet over wilt hebben in dit topic om.een bepaalde reden dan mag het ook in een privebericht,
Tweede stap lijkt me absoluut (als je er echt last van hebt, en dat lijkt me nu zeker het geval) eens hulp inschakelen van bijvoorbeeld een maatschappelijk werker. Die hebben wel zicht op bijvoorbeeld trainingen, hoe je beter om kan gaan met agressie bij jezelf. In welke omgeving woon je? (mag ook per pb)