stijltang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eileen_

stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 18:38

hallo,,
Ik zoek een stijltang,
maar ik heb nogal moeilijk haar. krullen, en snel pluizig.
heeft er nog iemand tips voor een goeie stijltang, goed voor mijn haar is, en niet te duur is? :)
Mij leek die stijltang van Chi wel wat, is dat wat?

Tari_42

Re: stijltang

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:44

Ik heb voor mijn oudste dochter BaByliss Stijltang Wet & Dry ST227E gekocht. Te gebruiken op nat of droog haar..

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:50

Geen stijltang :))
Nee alle gekheid op een stokje. Ik heb ook de Babyliss Wet & Dry. Op nat haar is gewoon je haar rechtstreeks stukmaken, en werkt hij ook niet goed, stinkt ed :')
Op droog haar stijlt hij heel goed. heb zelf extreem pluizig haar en heb het idee dat hij het beste de pluis eruit haalt!

Verder ook een productje gebruiken om je haar te beschermen tegen hitte. Als je snel last hebt van pluizig haar kan ik je een serum van John Frieda de Frizz-Ease collectie met hittebescherming aanraden. Die heb ik sinds kort en je ziet de pluis ook letterlijk verdwijnen en m'n haar lijkt minder beschadigd na het stijlen :))

Chi heb ik veel goeds over gehoord. Die wil ik misschien ook aanschaffen als m'n Babyliss het begeven heeft.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:53

Tari_42 schreef:
Ik heb voor mijn oudste dochter BaByliss Stijltang Wet & Dry ST227E gekocht. Te gebruiken op nat of droog haar..

Die heb ik ook, maar stijlen op nat haar is bij mij vragen om een pluizig kapsel. Die keren dat ik stijl gebruik ik altijd een spray van Andrelon die je haar beschermt tegen de hitte van de stijltang.

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:02

Ik heb zelf sinds kort een Chi stijltang en ben er erg blij mee! :)
Mijn haar blijft er de hele dag heel mooi stijl van. Een voordeel vind ik ook dat die geheel keramische platen heeft en niet slechts een keramische coating (die er snel van af slijt) zoals bij sommige andere stijltangen.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 19:05

okeej dankjewel allemaal !
van dat natte haar zou ik 's ochtends toch geen last hebben, want ik douche altijd 's avonds :)

haha, ja ik wil mn haar graag stijlen, want vind mn krullen niet echt mooi :o niet dat ik het elke dag wil doen, maar wel vaak :))

Ik denk dat ik dan wel die ByByliss wil kopen, aangezien ik toch niet 's ochtends douche + hij is veel geodkoper dan die Chi :)
of mijn ouders moeten mee willen betalen, maar ik weet wel zeker dat ze dat neit doen ;p
blijft bij deze stijltang dan wel je haar de hele dag stijl? of gaat het er snel weer uit? (mijn haar gaat nml weer snel terug ;p)

Tari_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:08

magda_90 schreef:
Tari_42 schreef:

Die heb ik ook, maar stijlen op nat haar is bij mij vragen om een pluizig kapsel. Die keren dat ik stijl gebruik ik altijd een spray van Andrelon die je haar beschermt tegen de hitte van de stijltang.

Ze krijgt hem voor kerst maar ik zal het haar doorgeven, dank je voor de tip.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 19:13

wooow, voor kerst?, krijgen? O.O
jaloeers !

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:27

Ik heb een stijltang van Carmen. Hij werkt prima en ook bij mij moeder die onwijs krullen en heel dik haar heeft. Ik heb ook behoorlijke slag en zonder stijltang is los haar niet te doen.

Dankzij mijn stijltang kan ik ook mijn haar los dragen :D

Dinges11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:30

Sowieso altijd een beschermend product in je haar doen als je je haar wilt stijlen.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:34

Ik heb hetzelfde haar als de TS :')
Zelf heb ik de wet & dry van Babyliss maar gebruik hem niet op nat haar!
Stijlen als je haar goed droog is (ook niet vochtig omdat het dan gaat pluizen) en dan kan je er een beschermende lotion indoen (eventjes horen bij je kapper voor een goed product).
Bij mij zorgt het voor mooi stijl haar zonder pluisjes en door de lotion blijft het haar gezond :j

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 20:01

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 21:56

Ik heb een mega goedkope van de action en die werkt super :+ Heb ook een keer een duurdere gebruikt maar daar kreeg ik inderdaad veel pluis van..

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:48

Braun, carmen oid. Goed opletten of ie keramische platen heeft, en het haar goed drogen en een beschermende lotion gebruiken, anders is het haar zo kapot. Die wet en dry lijkt me niks. Droog haar wordt al beschadigd door stijlen, nat haar verbrand dus ook nog eens.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:54

Ik heb al 2 jaar dezelfde van Chi en wil echt geen andere meer!

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:54

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 13:57

Een CHI stijltang, werkt erg goed!
Is wat prijzig maar dan heb je wel wat :)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 14:04

ja, daar heb je gelijk in !
maar ik ben arm, heb al te veel uitgegeven aan kleding :o
veel mensen hebben die wet & dry zeg !

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:08

Ik heb er een van Carmen, €20,- is die en heb hem al bijna 3 jaar. Super fijn ding en mijn pluis haar blijft er mooi stijl door, zelfs de dag erna als ik geslapen heb is het nog super stijl..!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:00

Ik heb een heel dure Chi stijltang gehad, gekocht via een kapster die ze ook gebruikte in haar salon. Kostte toen een pak geld maar heb nooit nog zo'n goede stijltang gevonden.. Heb nu een Braun en daar ben ik ook tevreden over.
De erg goedkope stijltangen zou ik links laten liggen, volgens mij maken die je haar (nog meer) kapot (dan een "goede" tang)

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:01

Ik heb al een jaar of 10 een Remington, gebruik m meerdere keren per week en het kreng doet het nog steeds perfect.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 16:12

heel erg bedankt iedereen :)
Ik heb er 1 voor kerst gekregen :D:D:D:D (had ik nooit verwacht ;p)
een Carmen, al uitgeprobeerd en doet het prima :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 16:54

ik houd het topic ook even in de gaten.
ik wil namelijk ook een s tijltang en heb ontzettend dik/droog/krullend haar.

lijk soms gewoon op een poedel ( sorry voor het gescheld, maar zo lijk ik soms)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 17:07

Mallootje schreef:
Ik heb een heel dure Chi stijltang gehad, gekocht via een kapster die ze ook gebruikte in haar salon. Kostte toen een pak geld maar heb nooit nog zo'n goede stijltang gevonden.. Heb nu een Braun en daar ben ik ook tevreden over.
De erg goedkope stijltangen zou ik links laten liggen, volgens mij maken die je haar (nog meer) kapot (dan een "goede" tang)

Zeker waar! Toen mn oude kapot was heb ik een keer 1 van de action gekocht om tijdelijk te gebruiken tot ik een nieuwe had. Mijn haar is daar zo ontzettend dood van gegaan -O-

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 17:11

ik heb ook zo'n lastig haar ik heb de remington met een beschermlaag over de platen, ik hoef geen spul of iets te gebruiken en toch mooi glad en mn haar voeld nog altijd gezond aan zelfs de kapper valt het op
als je het gereglt gebruikt koop dan liever een goede ipv van een goedkope
mijne kostte een paar jaar geleden rond de 50,- 60,- en heb er geen spijt van, en dat terwijl ik normaal echt op de centen let
Laatst bijgewerkt door oOoKellyoOo op 25-12-11 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt