Ik zoek een stijltang,
maar ik heb nogal moeilijk haar. krullen, en snel pluizig.
heeft er nog iemand tips voor een goeie stijltang, goed voor mijn haar is, en niet te duur is?

Mij leek die stijltang van Chi wel wat, is dat wat?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tari_42 schreef:Ik heb voor mijn oudste dochter BaByliss Stijltang Wet & Dry ST227E gekocht. Te gebruiken op nat of droog haar..

niet dat ik het elke dag wil doen, maar wel vaak 

magda_90 schreef:Tari_42 schreef:Ik heb voor mijn oudste dochter BaByliss Stijltang Wet & Dry ST227E gekocht. Te gebruiken op nat of droog haar..
Die heb ik ook, maar stijlen op nat haar is bij mij vragen om een pluizig kapsel. Die keren dat ik stijl gebruik ik altijd een spray van Andrelon die je haar beschermt tegen de hitte van de stijltang.

Heb ook een keer een duurdere gebruikt maar daar kreeg ik inderdaad veel pluis van.. 

)

:D:D:D (had ik nooit verwacht ;p)
Mallootje schreef:Ik heb een heel dure Chi stijltang gehad, gekocht via een kapster die ze ook gebruikte in haar salon. Kostte toen een pak geld maar heb nooit nog zo'n goede stijltang gevonden.. Heb nu een Braun en daar ben ik ook tevreden over.
De erg goedkope stijltangen zou ik links laten liggen, volgens mij maken die je haar (nog meer) kapot (dan een "goede" tang)