Nu ik al een tijdje geregeld op mijn voeding let omdat ik een vrij moeilijke huid heb en verder erg gevoelig ben voor suikers en ander verkeerd voedsel, begint mij dus steeds meer op te vallen hoe ongezond veel mensen leven en ook werkelijk geen flauw benul hebben van wat ze in hun mond stoppen.
Je leest zo veel kwaaltjes en dingetjes op internet waarvan 90% wordt veroorzaakt door voeding. En al die rotreclame die die rotzooi allemaal maar blijft aanprijzen (zelfde geldt voor cosmetica). Altijd rare onverklaarbare klachten, het wordt 9 van de 10 keer gewoon veroorzaakt door de voeding. En altijd maar die vragen hoe je het beste snel kan afvallen.. Gewoon een beetje gezond en bewust eten, is dat nou echt zo moeilijk?
Hier op mijn stage ontbijten bijna alle mannen niet, eten tussen de middag een frikandel en een kroket met witte bolletjes en roken er vaak ook nog bij. Dan heb ik het aantal koppen koffie nog niet eens meegerekend. Op zich moeten ze dat natuurlijk zelf weten maar eigenlijk kan ik me er best wel aan ergeren. Ik heb vanuit mijn opvoeding eigenlijk altijd wel gevarieerd en gezond leren eten en ben daar op zich ook wel dankbaar voor. Ik vind het belachelijk hoe weinig kinderen nog lusten en al die kant en klaar maaltijden krijgen omdat beiden ouders werken.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit opvallen of dat ik nou echt gek ben..
Dan blijft minder dan de helft over, denk alleen al aan alle chips, snoep en frisdranken. En daarna de potten en zakjes met kruidenmixen, wereldgerechten ect. En daarna nog alles voor in de frituur/pizza's, bergen met toetjes, ect.
, en hoop dat ook aan mijn kinderen later door te geven, als die er komen. 
wel moeilijk met de
Maar dat er serieus nog mensen zijn die dit denken.. Echt te dom voor woorden!