Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) dacht ik "oh jee ik ben zwanger, ik mag niet vallen!!!" en uiteraard vloog ik er toch af 
Thirty schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje not done om te rijden tijdens de zwangerschap.
Ben zelf ook direct gestopt.
Je kan toch niet menen dat je wel de alcohol laat staan, stopt met roken, geen rauw vlees, geen spiegeleitje, bloedonderzoeken, echo's etc etc...En dan ondertussen wel een van de gevaarlijkere sporten beoefent?
Hoe kan je jezelf vergeven als je bij een val verkeerd terecht komt met alle gevolgen van dien?
En excuses als 'dan moet je maar in bed blijven liggen, dan kan je helemaal niets overkomen' en 'mijn paard is het braafste van de hele wereld' zijn natuurlijk grote onzin. Er kan altijd iets gebeuren als je moedwillig op een paard stapt. Niemand verplicht je te rijden.
Ik vind het maar hypocriet eigenlijk.
Thirty schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje not done om te rijden tijdens de zwangerschap.
Ben zelf ook direct gestopt.
Je kan toch niet menen dat je wel de alcohol laat staan, stopt met roken, geen rauw vlees, geen spiegeleitje, bloedonderzoeken, echo's etc etc...En dan ondertussen wel een van de gevaarlijkere sporten beoefent?
Hoe kan je jezelf vergeven als je bij een val verkeerd terecht komt met alle gevolgen van dien?
En excuses als 'dan moet je maar in bed blijven liggen, dan kan je helemaal niets overkomen' en 'mijn paard is het braafste van de hele wereld' zijn natuurlijk grote onzin. Er kan altijd iets gebeuren als je moedwillig op een paard stapt. Niemand verplicht je te rijden.
Ik vind het maar hypocriet eigenlijk.
Wennii schreef:Ik heb maar tot 17 weken gereden omdat ik erge last had van mijn bekken/heup, anders had ik nog wel wat langer doorgereden.
Ik heb een chronische peesontsteking en die speelt nu ontzettend op (en ben nog maar 21 weken). Gisteren even naar eindhoven geweest met mijn moeder, maar heel de middag winkelen hou ik daardoor nu niet meer vol. Kan dan bijna niet meer lopen.
Hoop ECHT dat ik niet zomaar de laatste weken niks meer kan, maar is helaas niks van te zeggen...
amantjuh8 schreef:Zolang je het zelf nog vertrouwd kun je er toch voor kiezen om door te rijden en dan wat minder intensief