Ik heb al eens een topic geopend over de hoofdpijn en ik heb ook wat andere middelen uitgeprobeerd. Diclofenac, aspirine, hoofdpijnpoeder, combi paracetamol met ibuprofen en mijn huidige medicatie paracod.
Helaas kan ik de ibuprofen, diclofenac en zelfs aspirine met paracetamol niet verdragen. Maag slaat op hol... Dus dat schiet niet op want de pijn neemt niet af als het niet goed wordt opgenomen.
De pijn gaat nu door de paracod heen en ik ben het nu zat. Dit is niet handig. Heb ik migraine? Nee officieel niet. Ik hang er tegenaan, de pijn is wel vergelijkbaar maar ik heb niet alle symptomen. Dus de artsen hebben het maar geen naam gegeven.
Ik ben nu toch hard aan het nadenken om toch om triptanen te vragen, maar ik wil graag eerst wat ervaringen
wat doet het voor jou en wat zijn de bijwerkingen voor jou?
)
) die begint in m'n nek en dan naar voren kruipt, helemaal tot achter m'n ogen, daarna is het weg. Ik kan soms ook druk op m'n borst krijgen. Al met al werkt het goed 
kan alleen maar beter gaan!
ach, viel te proberen!
Dan zijn de bijwerkingen een stuk minder. Ook kan het zijn dat deze vorm niet goed werkt bij jou en dat je een ander medicijn nodig hebt. Suma werkte ook niet bij mij, nu heb ik rezatriptan (maxalt) en dat werkt wel.