Ik zit met een probleempje.. Ik heb voor 2 weken terug mijn haren weer opnieuw geblondeerd.
Ik blondeer het niet helemaal, maar laat héél veel high lights zetten.. Nu zit het zo na deze keer blonderen me haar is zo ontzettend droog..

Me haar zit om de haverklap helemaal in de knup dit had ik hiervoor nooit.. Als ik het borstel knapt er heel erg veel af en voor mij gevoel lijkt t ook meer uit te vallen? Maar dit kan ik me ook verbeelden..
Als ik net mijn haar gewassen heb is het het ergst.. Ik zal even neerzetten hoe ik het behandel..

Ik was mijn haar met een shampoo voor droog en beschadigt haar.. Daarna doe ik er een conditioner in ook voor droog en beschadigt haar, meestal van andrelon.. dit laat ik ongeveer 3 min intrekken en spoel het dan goed uit.
als ik de douche uitstap borstel ik al METEEN even snel me haar door want anders is er helemaal geen beginnen aan, daarna droog ik het af.. en draai ik me haar even in de handdoek op mijn hoofd..

Maar goed wat nu eigenlijk mijn vraag was

ik zat er zelf al aan te denken om me haar maar weer donker te gaan kleuren? Maar ik weet dus niet of daar het probleem mee opgelost is.
Ik hoor graag tips van jullie

alvast bedankt, en groetjes Lisa!