Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb al langer last van mn rug. Van de zomer zat mn rug vast en mocht ik langzaam gaan opbouwen. Inmiddels heb ik bijna een hernia en mag dus helemaal niet rijden. Het gaat gelukkig al een stuk beter en hopelijk mag ik in het nieuwe jaar weer gaan opbouwen. kimpjj schreef:Ik heb er een whiplash aan overgehouden,
M'n vriendin heeft het ook al over mennen gehad, heb het ook gevraagd aan de fysio therapeut maar helaas is dit ook geen optie

) na gebracht te zijn door iemand met de auto
(drempels zijn heel. erg. stom. xD).
Nu ik een beetje mag bewegen enzo is het al veel beter. Al kan ik t huis eigenlijk niet echt uit, want ik krijg wel snel een vermoeide rug, maar dat gaat vast wel over
. Zooist schreef:Ik heb ook een whiplash gehad door een auto ongeluk!
Heb vier maanden niet gereden en ben daarna alleen gaan stappen.
Dat werkte heel bevoordelijk voor mijn herstel en inmiddels rijd ik alweer jaren volop!
kimpjj schreef:Ik heb er een whiplash aan overgehouden,
M'n vriendin heeft het ook al over mennen gehad, heb het ook gevraagd aan de fysio therapeut maar helaas is dit ook geen optie

Zooist schreef:Juist het bewegen op het paard was voor mijn spieren heel goed. Wel op een mak paard klimmen hoor
Gambler21 schreef:Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een hernia heb, dus rijden zit er voor mij voorlopig ook niet in helaas. Nu dus eerst eens kijken of ik met fysio van de pijn afkom, ben er best verdrietig van, paarden zijn mijn lust en leven, hopelijk gaat het snel beter met mijn rug.
Gambler21 schreef:Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik een hernia heb, dus rijden zit er voor mij voorlopig ook niet in helaas. Nu dus eerst eens kijken of ik met fysio van de pijn afkom, ben er best verdrietig van, paarden zijn mijn lust en leven, hopelijk gaat het snel beter met mijn rug.