Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, nou geloof me dat je dan niet blij bent als je weet dat de 2 broertjes waren stappen en ik niet wist of ze langs waren gekomen
en ik heb hele levensechte dromen waarvan ik dan met enorme emotie wakker wordt dan moet ik echt even bijkomen nameless schreef:En bij mijn schoonouders thuis werd ik een keer wakker onder aan de trap in mijn string
, ik doe gelukkig niet aan slaapwandelen.

ma was niet altijd even blij met mij..
Erg leuk voor manlief...
) en schreeuwen: BRAND!! BRAAAAAND! HET DAK STORT IN!!!
JessAndHope schreef:Mijn vader is daar goed in!!! Maar die gaat ook gewoon op het bed staan springen, zn handen tegen het plafond (ja, mn pa is lang) en schreeuwen: BRAND!! BRAAAAAND! HET DAK STORT IN!!!
Je hebt geen idee hoe je dán wakker word......
Zelf slaapwandel ik, maar alleen in, op en rond mn bed, verder ga ik niet
wiebke schreef:JessAndHope schreef:Mijn vader is daar goed in!!! Maar die gaat ook gewoon op het bed staan springen, zn handen tegen het plafond (ja, mn pa is lang) en schreeuwen: BRAND!! BRAAAAAND! HET DAK STORT IN!!!
Je hebt geen idee hoe je dán wakker word......
Zelf slaapwandel ik, maar alleen in, op en rond mn bed, verder ga ik niet
woow.. dat is inderdaad schrikken! enne.. jou paps moet inderdaad wel heeeel lang zijn dan!
en een hoog bed... met je armen omhoog kom je al snel bij een plafond als je op een bed staat.

) 
.
.
. Ik lig heel rustig, beweeg niet veel. Ik heb nu twee keer gedroomd dat er iets met mijn paard was gebeurd en toen werd ik huilend en zwaar over de zeik wakker. Het heeft toen 3 kwartier geduurd voordat ik weer rustig was
.
.
) En praat ook veel in mijn slaap, ik knarsetand heel hard en ben vaak druk bezig. Maar ik droom heel erg in details. Ik kan alles herrineren, zelfs de emotie die ik toen voelde, hoe het rook, hoe het eruit zag. Erg ingewikkeld droom ik dan.