. Ik ben op de zijkant van mijn gezicht gevallen en er is waarschijnlijk iet tegen mijn ooglid aan gekomen aan de onderkant want er zit een lichte bloeduitstorting. In de eerste instantie was mijn gezicht opgezwolle en was ik bang dat het blauw zou worden, maar ik heb dus alleen dat streepje op mijn onderste ooglid. Nu heb ik sinds gisteren een heel raar gevoel bij knipperen, mond wagenwijd, in mijn oog wrijven etc, ik voel dan een heel rare "lijn" vanaf mijn rechterooglid naar mijn lip gaan via mijn neus. soort van zenuw lijkt het wel. Ik heb ook een klein beetje gevoelloosheid op dat gebied, niet verlamd ofzo, ik kan alles nog bewegen etc, maar het voelt gewoon heel vreemd
Nou is mijn vraag dus, trekt dit weg en komt dit door de lichte bloeduitstorting op mijn ooglid of gewoon door de val, of zou ik hiervoor wel naar een doktor moeten gaan? Wou het eigenlijk nog even aankijken, maarja, je weet het gewoon niet
Toen ik net gevallen was zag ik met mijn rechteroog alleen maar in flitsen, na 20/30 minuten was dit weggetrokken (heb op dat moment niet echt een besef van tijd gehad, dus kan ook 10 minuten zijn) en zie nu verder goed met mijn oog maar naar beneden kijken voelt nog niet 100%Nou, iemand die het weet?

) je toch naar een dokter gaan, want 20 a 30 min flitsen zien is niet goed, kan puur vanuit het oog komen maar ook vanuit de hersenen.
): rust. Weinig prikkels, niet teveel in directe felle zon (leuk in Tunesië...), niet computeren, geen luide muziek, niet meerdere dingen tegelijk en veel slapen... Maar voor de zekerheid zou ik toch naar n dokter gaan, want vanaf achter onze computers kunnen wij het niet beoordelen en misschien is t wel iets heel anders... Succes!