Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Tsja meid. Je hebt seks. Zonder condoom. Je vergeet de pil wel eens. Ja, je zou zwanger kunnen zijn.
Haal eens een testje bij de Etos of Kruidvat en kijk wat daar uit komt.
Vervelend van je klachten.
. Vanaf het moment dat je seks hebt, heb je kans om zwanger te worden. En als je de pil al eens vergeet, vergroot je de kans nog maar eens. Dus ja, het zou kunnen, ook als je negatief getest hebt. Er zijn nog vrouwen die in het begin zelfs meermaals negatief testen en pas later positief. Positief testen en toch negatief zijn komt volgens mij niet zo voor. Dus het enige wat je kan doen is nogmaals een test gaan halen. Sophie_midas schreef:Wil je graag zwanger worden eigenlijk?
De klachten die je beschrijft zouden net zo goed ergens anders van kunnen komen imo... maar ik ben geen dokter.
S_R_A_H_A schreef:Sophie_midas schreef:Wil je graag zwanger worden eigenlijk?
De klachten die je beschrijft zouden net zo goed ergens anders van kunnen komen imo... maar ik ben geen dokter.
Het is zeker en vast welkom , we waren tog van plan om er zeker over een jaar aan te beginnen. Heb goed werk, ons eigen appartementje. Ik kijk er wel enorm hard naar uit dat wel.
Zo kwam het op mij ook wel een beetje over. Ragdollcat schreef:Waarom vraag je dat op de bokt? bij de huisarts weet je het gelijk. Dat is toch niet zo moeilijk?
En dan hier de ervaringen delen, maar voor het antwoord of je dat bent is een huisarts veel handiger.
opisop_shop schreef:of toch aandringen bij de HA op een test?
Hoop voor je dat je -als je toch zwanger blijkt te zijn- geen slechte invloed hebt ondervonden van de onderzoeken en medicijnen...
Pas rond de 8-10 weken zwangerschap begon ik iets te voelen en al snel daarna zag ik er ook volop zwanger uit. Bij nummer 2 heb ik maar heel weinig gevoeld zelfs.