. Eerst dacht ik nog dat ik dat kreeg als ik hoge hakken had gedragen, want het zit echt achter mijn tenen, waar met hakken dragen de meeste druk op komt. Maar na een zomer lang eigenwijs op hele hoge hakken lopen had ik nergens last van. Totdat vorige week mijn voeten tijdens een lange buitenrit flink koud zijn geworden, een dag later begon de pijn dus weer. Wie heeft de gouden tip tegen de pijn en om het zo snel mogelijk over te laten zijn? Ik draag al twee paar sokken om te voorkomen dat mijn voeten weer koud worden. Ik gebruik een hoge dosering vitamine B complex (wordt door de huisarts aangeraden om wintertenen te voorkomen). Ik eet gezond en leef gezond. Wintertenen heb ik gelukkig dit jaar nog geen last van, alleen wintervoeten. O ja nog iets, ik warm mijn voeten niet aan de kachel ofzo, ik weet dat dat de klachten juist verergerd.
Er zijn nog wel enkele dagen geweest met wat jeuk, maar dit was goed te doen, een lachertje vergeleken met wat ik gewend ben. Het voordeel is ook dat ik de dosering per direct kan aanpassen op wat ik in mn voeten voel.