aura's zien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

aura's zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:12

heey,
ik be ner vandaag achter gekomen dat ik ook aura's kan zien.
een vriendin kan het ook en was erg benieuwd of i het ook zou kunnen. en ja hoor het lukt ook nog :D
nog niet heel goed, maar als ik me goed concentreer lukt het :)

zijn er nog meer mensen die dit kunnen? en wat zijn de betekenissen van de kleuren?
Laatst bijgewerkt door lovemario op 19-11-11 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:18

Een tip om aura te zien,

Hou je pink vinger omhoog tegenover een wit object en staar(focus) er heel goed naar.
Je zal dan een kleine aura om je pink heen gaan.

Ik zelf zie maar 2á3 centimeter een aura bij een persoon, niet veel spectaculair.
Ik heb overig een lichtblauwe aura dat verkleurt naar donkerblauwe aan de bovenkant van de aura.
Laatst bijgewerkt door kensha op 19-11-11 21:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Sjors

Re: auta's zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:19

WTF is een 'aura'?

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:24

Ik kan het zelf niet en weet ook niet wat ik ermee kan eigenlijk..

Overigens mss de titel even aanpassen;)?

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:27

ik kan ze ook zien. Aura is de energie van iemand. mensen bestaan uit energie en dat gaat ook door tot buiten hun lichaam. Die energie is waarneembaar.
Dat is dus een aura

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:28

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:29

kensha schreef:
Een tip om aura te zien,

Hou je pink vinger omhoog tegenover een wit object en staar(focus) er heel goed naar.
Je zal dan een kleine aura om je pink heen gaan.

Ik zelf zie maar 2á3 centimeter een aura bij een persoon, niet veel spectaculair.
Ik heb overig een lichtblauwe aura dat verkleurt naar donkerblauwe aan de bovenkant van de aura.

Dan krijg zelfs een pen nog een aura als je ernaar staart met iets wits erachter :+

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:30

idd, in het begin is het makkelijker tegen een lichte achtergrond, en zie je ook maar een hele kleine aura. hoe vaker je er mee bezig bent hoe grotere aura's je kan zien :)

je kan ook aura's voelen, en zo mensen "besturen"
vandaag ook geprobeerd, en dat is ook nog gelukt!
eerstr een vriendin bij mij, en ik wist ook niet wat be bedoeling was. ze duwde me als het ware naar rechts toe. en het is mij ook gelukt. je moet dan ong. 1,5 meter van die persoon afstaan, en je handen naar voren. goed concentreren en dan krijg je een weerstand terug. dan ben je bij de aura en kan je ze sturen.

Valencia2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:30

Miss_Caroo schreef:
Die energie is waarneembaar.

Is het zo dat energie elke dag anders kan zijn of mss zelfs op 1 dag?

lovemario

Re: aura's zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:32

ja, je hebt verschillende "lagen" die je naarmate je verder gaat ziet.
de kleur die het dichtst bij je lichaam is, is het meest recent

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:34

ja voor zover ik weet kan dat toch ook gewoon? Als jij een pen vast pakt, dan gaat jouw energie ook bij die pen zitten, dus dan zie je die enegie.
Dat is wat ik er van weet hoor?
Ik zie het meestal alleen bij mensen, verder niks. Ook niet bij bomen enzo.

ik zie ook maar een paar cm, meer niet. ook nog niet heel veel verschillende kleuren gezien in alle jaren dat ik het al kan. Meestal zie ik helderblauw.

Zoek op google wat de betekenis is van de kleuren, ik weet de betekenissen niet

Valencia; die energie is altijd anders. het beweegt steeds met je mee. ceranderd steeds van vorm structuur en kleur.

Mensen sturen, leg eens emer uit, hoe moet ik dat precies doen?
Iemand heeft wel eens mijn aura gevoeld, maar dat voelde ik zelf niet.?

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:34

lovemario schreef:
ja, je hebt verschillende "lagen" die je naarmate je verder gaat ziet.
de kleur die het dichtst bij je lichaam is, is het meest recent

De eerste laag is het makkelijkste om te zien. Hoe verdere laag je wilt zien, hoe moeilijker

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:36

Miss_Caroo schreef:
ja voor zover ik weet kan dat toch ook gewoon? Als jij een pen vast pakt, dan gaat jouw energie ook bij die pen zitten, dus dan zie je die enegie.

Ik bedoelde meer van die dingetjes die er ook wel zijn, dat je naar een plaatje moet kijken en dan iets gaat zien/als je naar een witte muur kijkt en iets ziet. Volgens mij zie je gewoon altijd wat als je iets tegen een witte muur houdt, dat heeft toch niks met aura's te maken?

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:37

klopt. die pen kan door 30 anderen zijn vast gepakt en die laten die aura als het ware achter.

ik weet niet heel goed hoe ik het moet uitleggen.
die persoon gaat op anderhalfe meter van je afstaan met de rug naar je toe. ji doet je armen/handen naar voren en dan moet je je heel goed concentreren.
op den duur voel je weerstand. die weerstand is dus de aura van die persoon, en dan kan je bijv. je handen rustig iets naar voren doen. dan duw je die persoon naar voren. je kan ze ook naar rechts bewegen, en dan beweegd die persoon mee.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:38

Fiffill schreef:
Miss_Caroo schreef:

Ik bedoelde meer van die dingetjes die er ook wel zijn, dat je naar een plaatje moet kijken en dan iets gaat zien/als je naar een witte muur kijkt en iets ziet. Volgens mij zie je gewoon altijd wat als je iets tegen een witte muur houdt, dat heeft toch niks met aura's te maken?

in prencipe heeft alles een aura.
als je wat verder daar mee bent kan je het ook op andere achtergronden zien

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:39

Nou als je het zo stelt zie ik ook aura's :+

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:40

Fiffill schreef:
Miss_Caroo schreef:

Dat lijkt mij ook, met name als je als een gek gaat zitten staren en het beeld wat je voor ogen hebt minder scherp wordt doordat je niet meer goed kijkt. Zo kan ik ook mensen "besturen". Als ik met mijn linkeroog kijk, dan staat hij links, en dan kijk ik alleen met rechts en dan staat 'ie verder naar rechts. (Tadaa).

Ik geloof best dat er mensen zijn die aura's kunnen zien, maar ik geloof niet dat dat gepaard gaat met staren naar mensen die voor een witte muur staan, totdat je niet meer scherp ziet en overal vlekken tegenkomt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:41

Dat was dus precies mijn gedachte Snadrem :j

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:43

@snadrem, dat is niet helemaal wat ik met besturen bedoel. die persoon gaat dan met het gewicht naar de kant die jij aangeeft ;)

het is ook niet echt staren wat je doet, je moet je gewoon goed concentreren. ik zie dan alles nog wel scherp, plus de aura er omheen ;)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:46

lovemario schreef:
@snadrem, dat is niet helemaal wat ik met besturen bedoel. die persoon gaat dan met het gewicht naar de kant die jij aangeeft ;)

Nou nee, hij gaat helemaal nergens heen, het beeld verspringt gewoon. Probeer maar 'es, keileuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:48

Als ik m'n ene oog dicht doe en dan m'n andere verplaatst het voorwerp waar ik naar kijk.
Ben ik nu ook paranoïde eeeeh paranormaal? :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:49

_Pretty schreef:
Als ik m'n ene oog dicht doe en dan m'n andere verplaatst het voorwerp waar ik naar kijk.

Het kan nog veel spectaculairder: als je allebei je ogen dicht doet, dan verdwijnt het voorwerp zelfs! <:)

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:49

Snadrem schreef:
lovemario schreef:

Nou nee, hij gaat helemaal nergens heen, het beeld verspringt gewoon. Probeer maar 'es, keileuk!

beetje raar dan he dat die persoon het zelf ook voelt.. maargoed, geloof je het niet, reageer dan ook niet ;)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:50

Ik heb er enkele keren wat gezien, wanneer ik zelf op een heel gevoelig moment ben zegmaar... Emotioneel sterk of juist niet, dan zie
ik ze bij andere mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:51

Snadrem schreef:
_Pretty schreef:

Het kan nog veel spectaculairder: als je allebei je ogen dicht doet, dan verdwijnt het voorwerp zelfs! <:)

LEER ME DIT :oo