En dat betekend: drama, drama en nog eens drama 
Ik heb de volgende topics gevonden, maar daar staat DE gouden tip helaas niet tussen
[MW] Droge huid, wat te doen?
[MW] Ontzettende droge, rauwe en gevoelige huid bij vingers
[MW] Onverklaarbaar huidprobleem, help! [Met foto's]
[MW] Jeukende hoofdhuid
Het zit namelijk zo: nu het weer kouder wordt wordt mijn huis echt verschrikkelijk droog. Zo erg dat mijn lippen scheuren tijdens het praten, de huid op mijn rug tot bloedens toe openbarst als ik buk en zelfs mijn hoofdhuid blijft niet gespaard. Ik heb het een en ander aan oliën en lotions gebruikt (amandelolie, dove lotion voor droge huid, neutral lotion bio oil (dure grap als je jezelf er helemaal mee insmeert
)) en voor mijn lippen natuurlijk labello en purol. Daarnaast gebruik ik op mijn lippen en gezicht de peeling voor droge huid van de HEMA. Van deze producten geven de bio oil en de peeling de meeste verlichting, maar helaas is het maar van korte duur. Ik schat dat ik na 2 uur het hele riedeltje opnieuw kan doen omdat mijn huid dan alweer uitgedroogd is. Daar komt nog bij dat ik voor mijn hoofdhuid nog geen oplossing heb kunnen vinden. Ik was het nu met shampoo en conditioner van elivive, een product dat me erg goed bevalt ondanks mijn allergieën, maar tegen uitdroging doen ze niets. Daar komt nog bij dat ik een erg gevoelige huid heb, en voor de meeste producten, zeker als er parfum inzit, een jeukende uitslag tot gevolg hebben. Nu wordt ik zo langzamerhand niet rijker van al het geëxperimenteer en raak ik nogal gefrustreerd dat niets echt lijkt te helpen. Dus wie o wie herkent dit en heeft DE gouden tip om er vanaf te komen?

). Die doe ik 's ochtends op en 's avonds voel je nog aan m'n huid dat er olie op heeft gezeten. Niet vies of zo, maar gewoon fijn!