Wat ik nu ga uitleggen is waarschijnlijk voor de meeste mensen ideaal! Afvallen terwijl je je rond eet. Nou voor mij is het meer een probleem.
Sinds een aantal dagen heb ik echt vaak ontiegelijk veel honger. Mijn normale eetgewoonte niet van schrikken ik weet dat het verkeerd is dat was in de avond, en enkele keer iets in de middag met vriendinnen. Maar nu eet ik in de ochtend, ik eet in de middag, als ik uit school ben, avondeten en dan nog eens in de avond en dan kan ik nog zeggen dat ik honger heb.
Ik was al niet de dikste maar binnen 2 á 3 dagen weer 4/4,5 kilo verliezen? Ik heb ook echt honger, ik eet (Brood, fruit, een koekje -evergreen, soep o.i.d) niet eens ongezond.
Dan niet te spreken over de hoofdpijn die ik er van heb, buikpijn. En vaak het idee of gewoon men maag 'ingetrokken' word.
Ik wil liever geen commentaar van wat maken die 4 kilo nou uit. Voor mij is dat heel veel. Ik mag dus echt niet meer 2,5 kilo afvallen of er ligt een brief klaar bij de dokter.
- Dit heeft dan te maken met iets wat vorige jaar heeft gespeeld. - Ik wil liever nog niet zo snel naar de dokter. Dus niet van 'bel de dokter'.
Eventueel:
- ik ben niet van sport veranderd, ben minder gaan sporten niet meer.
- Ook niks met medicijnen, ik slik niks.
- Ik heb niks met mijn schildklier, dit is begin dit jaar januari/februari getest.
- wel een tekort aan B12.
wie oh wie weet iets.
Google is namelijk niet mijn vriend momenteel.
Oh en ik wil best ruilen met iemand die wat kilo'tjes wil verliezen!
maar hou deze ook in je achter hoofd.
Dus let op wat je koopt, en experimenteer met wat jij lekker vind en je lichaam verzadigd! 
en heb vaak hypo's (geen diabetes), dus moet dan eten..