Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Er zijn heus wel meer mensen op de wereld met ruime leeftijdsverschillen.

NienSCHaap schreef:pubelia schreef:Ik denk niet dat het aan ons is om er over te (ver) oordelen! Als jullie gelukkig zijn, en jullie er prettig bij voelen zou ik zeggen waarom niet?
@Nienschaap: 45 jaar!
ja toen ze 17 was maar nu is ze bijna 21 dus 20 en hij 48 dan toch.
Rekenen is niet zo mijn beste vak
Boras schreef:Wat je vriend als leraar heeft gedaan, kan ik absoluut niet goedkeuren.
Een leerlinge, minderjarig, in een kwetsbare positie door haar problemen. Die had hij professioneel bij moeten staan en verder afstand moeten bewaren. En als dat niet mogelijk was, je moeten overdragen aan een collega. Hij had je hiermee flink kunnen beschadigen en iedere leraar weet dat dit niet kan en mag.
Hij is zijn boekje flink te buiten gegaan en mag blij zijn dat hij dit ongestraft heeft kunnen doen.
Qua leeftijdsverschil moet ieder voor zich weten wat hij/zij doet, zolang het fatsoenlijk en legaal blijft.
mayke_ schreef:Boras schreef:Wat je vriend als leraar heeft gedaan, kan ik absoluut niet goedkeuren.
Een leerlinge, minderjarig, in een kwetsbare positie door haar problemen. Die had hij professioneel bij moeten staan en verder afstand moeten bewaren. En als dat niet mogelijk was, je moeten overdragen aan een collega. Hij had je hiermee flink kunnen beschadigen en iedere leraar weet dat dit niet kan en mag.
Hij is zijn boekje flink te buiten gegaan en mag blij zijn dat hij dit ongestraft heeft kunnen doen.
Qua leeftijdsverschil moet ieder voor zich weten wat hij/zij doet, zolang het fatsoenlijk en legaal blijft.
Dat is ook waarom me ouders en met name me veder enorm boos was.
Vorig jaar met de kerst zijn de kinderen me moeder en wij samen naar me vader geweest.
Mijn vader en me vriend hebben de avond van te voren met elkaar gepraat en me vriend heeft ook alles verteld en opgebiecht zijn excuses gemaakt enzo.
wat er is gebeurd is ook niet goed te keuren dat is ook altijd hier thuis nog het gesprek onderwerp maar liefde maakt blind en die gevoelens zijn niet altijd te onder drukken.
Toch geeft het mij een fijn gevoel dat iedereen niet zo negatief doet erover.
Klinkt misschien heel erg generaliserend, maar dit is wel gewoon hoe het vaak werkt.. En het is allebei ook iets "natuurlijks".