Moeders hebben korte haren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:05

Ik kwam weer iets geweldigs tegen, ben zo benieuwd wat hier de scherpe tongen van vinden:

Vrouwen met kort haar bewust seksloos
http://vrouw.blog.nl/beauty/2008/12/06/ ... t-seksloos

Het is binnen mijn huwelijk vooral tijdens de vakanties bijna het gesprek van de dag. Mijn man vind dus de meeste moeders, loeders :P
Huispak aan en Crocs, zak chips op de bank, make up is verdwenen, 15 kilo erbij en knippen maar die haren!
En inderdaad, de campings die we tot nu toe bezocht hebben zit vol loeders en mannen die erbij lopen die alles behalve happy kijken!
En dan krijgen ze weer een por als de mannen naar de vrouwen kijken in rokjes. Arme mannen :D
Tuurlijk zijn er ook dagen bij dat ik minder tijd aan mezelf besteed. Maar ja, als ik bladeren ga staan te ruimen in de tuin dan doe je jezelf kwellen als je het niet simpel houdt.
Ik sta overigens vaak zat ik een jurkje bij de paarden, lol.

Dus gooi je mening er maar eens uit!

Enne ps, mijn sexleven zit wel dik in orde _/-\o_
Laatst bijgewerkt door 1Boefje op 15-11-11 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:08

ik krijg hele erge jeuk bij het lezen van bovenstaande.

Ik gok zomaar dat de combinatie kinderen / lange haren verrekte onhandig is.
Dat zou de korte coupe kunnen verklaren.

Verder zal het me jeuken wat anderen van me vinden, al dan niet op vakantie.

:evaw:

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:09

Tja ons sexleven is toch wel minder uhh actief geworden sinds de geboorte van ons dochtertje, maar ik heb nog steeds lang haar haha! En dat gaat er ook niet af :P

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:10

Helemaal top van je ik snap dat moeders het druk hebben maar ik snap niet dat je er niet leuk uit zou willen zien. Ik heb geen gezin maar ben een langslaper dus als ik in 15 minuten aardige kleren aan kan trekken en mijn haar/make-up kan doen dan moet het toch voor nog drukkere moeders ook te doen zijn. Het is toch niet gek dat als je enorm aankomt, je haar altijd in "ik ben echt net uit bed gekomen" coupe zit en je niet eens de moeite hebt genomen een beetje mascara op te doen dat je man naar een vrouw kijkt die er wel moeite voor heeft gedaan.

Overigens vind ik dit ook gelden voor mannen :)

heb ook even naar je profiel gekeken wat een mooie foto zeg ik snap wel dat mannen naar je kijken :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:11

Hoe bedoel je generaliserend...
Slaat echt nergens op.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:12

Ben geen moeder, maar heb wel kort haar :') ben ik nu ook seksloos, lui en onaantrekkelijk? :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:13

RM94 schreef:
heb ook even naar je profiel gekeken wat een mooie foto zeg ik snap wel dat mannen naar je kijken :)

Nou wilde ik ook even kijken natuurlijk. :D
Wauw, mooie foto en wat een mooie benen. Je kijkt trouwens wel een beetje of je moet poepen. Je had wel iets 'opener' mogen kijken. Je kijkt nu erg moeilijk. Maar goed, off topic.

Ontopic: Ik heb nog langer haar trouwens. :+

Suzanne F.

Roane schreef:
Ben geen moeder, maar heb wel kort haar :') ben ik nu ook seksloos, lui en onaantrekkelijk? :')

:j
Echt wel.
:')

RM94

Roane schreef:

hahahahaha kort haar kan ook heel sexy zijn hoor

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:14

Hahaha, ik hoop het niet voor je ;)
Het is wel weer zo´n hokjes verhaal. Denk dat het inderdaad voor 85% na de bevalling wel geldt. Als ik zo op school kijk in elk geval wel!
Steeds meer mama´s nemen coupe gemak.
Of het sexleven van mn vriendinnen minder is geworden, dat ga ik niet vragen, hahaha

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:14

TS zegt trouwens niet dat moeders lui zijn maar niet meer de tijd lijken te nemen voor hun uiterlijk in hun drukke bestaan

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:15

Ik vind dat er in de huidige generatie toch heel andere moeders rondlopen hoor.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:15

Beh ben alles behalve fotogeniek en mega ongemakkelijk, maar zo´n fotoshoot is altijd leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:15

Suzanne F. schreef:
Hoe bedoel je generaliserend...
Slaat echt nergens op.

Agree.

Wat wil je nou horen TS, dus jij bent fantaaaaastisch omdat je er leuk bij loopt? Nou geweldig hoor. Have a nice life and enjoy yourself. Ik hoop dat dit maakt dat je je beter voelt dan anderen.

(Voor de duidelijkheid: ik heb zelf ook lang haar, geen huispak, geen kinderen overigens, eet geen chips, etc. ... hahahahaha.)

Al denk ik... tsja, als die vrouwen waar je het over hebt ook allemaal werkeloos waren, hadden zij ook meer tijd om aan zichzelf te besteden. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-11-11 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:17

Ik ben moeder, wel lang haar (gewoon makkelijk een staart er in), maar nooit/zelden een rok aan en nooit make-up op.

Gelukkig vindt mijn man dit geen probleem (ben altijd al zo geweest) ik ben absoluut geen meisje-meisje.
Mijn man vindt het juist stoer dat ik geen mannenhulp nodig heb.
Ik doe zelf het klein onderhoud van mijn auto, plak lekke banden van mijn kids, boor gaten, leg zelf elektra aan enz enz.
Laatst bijgewerkt door Brainless op 15-11-11 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:17

Ach, meningen verschillen. Ik vraag me altijd af wat iemand tekort komt als diegene rondloopt met korte rokjes en een veel te ver uitgesneden top je waardoor de boobs er bijna uitvallen. Zie dan liever een moeder met 'degelijke' spijkerbroek en trui. Ben blij dat mijn moeder er zo bij loopt, en niet als iemand die denkt dat ze nog 18 is.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:18

Ooit aan gedacht dat sommige vrouwen hun haren knippen op vraag van hun partner omdat die dat mooi vindt? Zoals mijn moeder gedaan heeft voor mijn vader en nu nog altijd doet. En nee, mijn moeder is geen loeder met een pak chips op de bank en vijftien kilo zwaarder. Ik heb het omgekeerde gedaan. Ik had korte haren en mijn vriend vond lange heel mooi, dus die van mij zijn nu lang. En nee net zoals mijn moeder geen loeder is heeft het van mij geen persoon gemaakt die graag aandacht wil van andere mannen. Hij kijkt trouwens ook wel eens naar een mooie vrouw,dat heeft er echt niks mee te maken dat ik een loeder zou zijn :n .

Een sexleven hebben mijn ouders uiteraard niet. Die gedachte wil ik zo houden. Ik en mijn zus zijn in de winkel gekocht en daarmee basta :+ .

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:19

oeh, dat is scherp. Ik ben precies 2 weken thuis :wave:
Even voor de duidelijkheid, ik vind mezelf helemaal niet aantrekkelijk. En het is mijn man die altijd begint over moeders met korte haren (en de chips volgt)
Op bokt hebben ze dus ook feministen :Z

Anoniem

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:20

"Je moest eens weten hoe vaak er niet getrouwde mannen achter mijn gat aan zitten"

Nee, je vindt jezelf vast totaal niet aantrekkelijk :P

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:21

ha ja, daar heeft mijn vriend het nou ook regelmatig over; getrouwde vrouwen knippen hun haren kort. Vind hij een goede reden om niet te trouwen! Heeft hij overigens niet slim aangepakt, want we zijn verloofd.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:21

Hahaha, nee het idee inderdaad dat je ouders sex hebben.............laat dat inderdaad maar!

Even voor de duidelijkheid. Wat één ieder vind is voor mij best, ik beoordeel niemand. Alles wat gezegd wordt is uit mijn eigen beleving. Ik vraag me gewoon af wat jullie van het artikel vinden!

1Boefje

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:22

Ik heb het aangepast voor de feministen en mensen die me niet kennen ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:23

1Boefje schreef:
oeh, dat is scherp. Ik ben precies 2 weken thuis :wave:
Even voor de duidelijkheid, ik vind mezelf helemaal niet aantrekkelijk. En het is mijn man die altijd begint over moeders met korte haren (en de chips volgt)
Op bokt hebben ze dus ook feministen :Z

En mijn man heeft het altijd over vrouwen die blijkbaar wat te kort komen en zich daardoor (vaak) te sexy kleden voor hun leeftijd (en om aandacht van andere mannen). :D

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:24

Jaaaahhh ik ben dus een loeder qau uiterlijk. :P
Joggingbroek, crocs, kort haar, wel meer dan 15 kilo erbij :o
Mijn sexleven daarintegen is niks mis mee en mijn man mag kijken naar wat hij wil.
Ik vind het prima zo, laat mij maar lekker een loeder zijn.
Ik ga niet de hele tijd opgedirkt bij lopen.
Ieder zijn ding vind ik.

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:25

Hihi, kind #3 kan elk moment komen, en ik heb nog steeds lang haar! (Moet wel zeggen dat het inderdaad uit praktische overwegingen érg vaak in een staart zit)