Bio-resonantietherapie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deflin

Bio-resonantietherapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 13:34

Ik ga binnenkort naar een man die aan Bio-resonantietherapie doet.
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit ooit hebben gehad en wat jullie ervaringen waren/zijn.

En wat de reden is/was waarom je hier naar toe bent gegaan.

tarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:37

Ik heb dat jaren terug eens gedaan....verbazend wat eruit kwam. Ik ging erheen voor constante vermoeidheid en ben er erg van opgeknapt.
Succes

deflin

Re: Bio-resonantietherapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 14:46

maar dat heb je eenmalig gedaan? of ben je er vaker geweest?

tarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 14:52

Het was een behandeling om diverse belastende schimmels/stoffen te verwijderen. Ik ben in totaal mss een keer of 15 geweest. De resonantie gebruikte zij om te testen en in combinatie met homeopathische middelen en een dieet om ervan af te komen.

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 16:42

2 jaar terug heb ik dat ook gedaan!
Zijn bij mij veel dingen aan het licht gekomen, maar echt helemaal ervan opknappen deed ik niet. (ging wel een poos beter)
Inmiddels 2 jaar én een diagnose verder, nu weet ik dat ik iets chronisch heb en dat hij dat niet had kunnen verhelpen.

Hopelijk heb jij er ook echt wat aan! :)

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 16:45

Mijn moeder heeft de therapie gevolgd en een thuisset gekocht toen ze kanker had. Het heeft vreselijk veel geld en energie gekost en er was geen enkel resultaat te zien. Volgens de behandelaar was dat omdat ze er zelf te negatief in stond :?
Ik kan er dus weinig positiefs over melden.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 16:48

Ik ben nu onder behandeling van zo'n therapie
En sinds ik onder therapie ben is het een stuk beter met me gegaan en het gaat steeds beter

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:08

Ik vind het wat zweverig..
Zelf ben ik er naar toe geweest omdat ik constant moe was..
Nou het knapte niet op.. maar volgens die meneer kwam dat omdat ik eerst terug zou vallen en daarna op zou knappen.
Niet dus, ben 1 x naar de homeopaat geweest, en het was weg!
Heb er nu nog wel eens een weekje last van maar geen maaaanden meer!
Mag ik vragen waar je heen gaat?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:26

batje schreef:
Mijn moeder heeft de therapie gevolgd en een thuisset gekocht toen ze kanker had. Het heeft vreselijk veel geld en energie gekost en er was geen enkel resultaat te zien. Volgens de behandelaar was dat omdat ze er zelf te negatief in stond :?
Ik kan er dus weinig positiefs over melden.

Maar kanker kan een bioresonant ook niet verhelpen.. hij kan alleen de pijn verlichten als ik het zo mag zeggen. Mag ik vragen wat die thuisset inhield?

Het ligt ook erg aan de persoon die de therapie geeft en wat voor visie diegene heeft. Ik loop er zelf namelijk ook sinds 1 week terug weer doordat ik weer ingestort was.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 17:38

Marius: naar veendam ga ik heen. Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar die thuis zet.
Oké dus verschillende reacties. Nou ben erg benieuwd hoe het mij vergaat. En of ik ook een beetje van al mijn klachten af kan komen.

Beetje warrig stukje van mijn kant, heel leuk zo'n telefoon mijn excuses

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:43

Volgens deze behandelaar kon hij wel kanker genezen of in elk geval afremmen. Maar goed, qua pijn heeft het ook niets uitgehaald.
De thuisset was een apparaat met 2 staafjes die dagelijks 3x een half uur in elke hand gehouden moesten worden. Dat is voor een ernstig zieke kankerpatient al een behoorlijke opgave. Bovendien ging mijn moeder toen ze dat nog kon wekelijks van Amsterdam naar Brabant voor zijn therapie. Ik neem het deze meneer dan ook ontzettend kwalijk dat hij haar met valse hoop zo uitgeput heeft.

Maar goed, fijn dat mensen met minder ernstige aandoeningen er wel baat bij hebben.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:45

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-11 18:34

Dank je puissance, had al gezocht maar blijkbaar niet goed genoeg ;)
Die man waar ik naar toe ga kost geloof ik 35 euro. En de enige die echt iets zinnigs zegt in Jou topic is ninx ( de laatste die reageerd ) de rest gaat er meer over dat je maar een curly horse móet kopen, kan me voorstellen dat je dat niet wilt.

Las dat jij ook iets met je schildklier hebt ?

@ batje, iemand die zegt dat die kanker zou kunnen genezen geloof ik sowieso niet. Dan zouden alle ziekenhuizen deze therapie gaan uitoefenen. Maar dat is mijn denkwijze.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:48

Ik heb het ook gehad.
Ik ging voor mijn buikpijn, wat volgens de dokter tussen mijn oren zat. Daarom heb ik bio-resonantietherapie gedaan. Daar kwam uit dat ik voor heel veel dingen allergisch was: melk, suiker, tarwe, varkensvlees, citrusvruchten. Dat heb ik eerst moeten afbouwen en heb via hun een dieet gehad. En het hielp! Ik was verlost van mijn buikpijn! Vrij logisch, want ik kreeg geen voeddingsstoffen meer binnen. Via de magneetjes hebben ze mij weer imuun gemaakt voor al mijn allergieën. En mocht ik het weer op gaan bouwen.
Helaas had ik na een paar maanden weer dezelfde problemen en heeft het voor mij niet geholpen :)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:52

batje schreef:
Volgens deze behandelaar kon hij wel kanker genezen of in elk geval afremmen. Maar goed, qua pijn heeft het ook niets uitgehaald.
De thuisset was een apparaat met 2 staafjes die dagelijks 3x een half uur in elke hand gehouden moesten worden. Dat is voor een ernstig zieke kankerpatient al een behoorlijke opgave. Bovendien ging mijn moeder toen ze dat nog kon wekelijks van Amsterdam naar Brabant voor zijn therapie. Ik neem het deze meneer dan ook ontzettend kwalijk dat hij haar met valse hoop zo uitgeput heeft.

Maar goed, fijn dat mensen met minder ernstige aandoeningen er wel baat bij hebben.

Dat vind ik wel vreemd, want mijn bioresonant zei dat hij kanker niet kon genezen. Ook heb ik hem nooit gehoord over een thuisset.. Vreemd verhaal in ieder geval! Kan me goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van laat maar zitten

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:53

Jups ik loop er nu al bijna een jaar...
Voor mn lyme...
en ben er tevreden over.
Moet er wel ver voor reizen..

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:37

Dat jij er niet van hebt gehoord maakt het nog geen vreemd verhaal ;)

Afbeelding Het schijnt ook wel een 'Zapper' te heten, je kan er chipcards met verschillende aandoeningen in doen en verschillende handvaten kopen. Die van mijn moeder was anders, maar dit is het idee.

Dat ze geen kanker kunnen genezen snap ik ook wel, dat zou een werelddoorbraak zijn. Maar er zijn dus wel behandelaren die dat claimen.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 20:45

batje schreef:
Dat jij er niet van hebt gehoord maakt het nog geen vreemd verhaal ;)

Afbeelding Het schijnt ook wel een 'Zapper' te heten, je kan er chipcards met verschillende aandoeningen in doen en verschillende handvaten kopen. Die van mijn moeder was anders, maar dit is het idee.

Dat ze geen kanker kunnen genezen snap ik ook wel, dat zou een werelddoorbraak zijn. Maar er zijn dus wel behandelaren die dat claimen.

Nee maar ik kan het nog wel een vreemd verhaal vinden ;) Stond er misschien een beetje raar

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:07

Zapper werkt ook goed!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 21:58

deflin schreef:
Dank je puissance, had al gezocht maar blijkbaar niet goed genoeg ;)
Die man waar ik naar toe ga kost geloof ik 35 euro. En de enige die echt iets zinnigs zegt in Jou topic is ninx ( de laatste die reageerd ) de rest gaat er meer over dat je maar een curly horse móet kopen, kan me voorstellen dat je dat niet wilt.

Las dat jij ook iets met je schildklier hebt ?

Ja, dat klopt. Als bioresonantietherapie vergoed zou worden door mijn verzekering, dan zou ik zeker een poging wagen aangezien ik niet het idee heb dat het kwaad kan. Ik ben in ieder geval benieuwd naar jouw ervaringen binnenkort. :j

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 07:55

Ja ik ook, vrijdag moet ik heen ;)
Ik zal ook nog even informeren of het vergoed wordt vanuit mijn verzekering.
Deze man is wel aangesloten bij veel dingen, nou ja mocht het niet zo zijn dat heb ik gewoon pech gehad.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:18

Hier komt regelmatig een Tierheilpraktiker voor mijn dieren. Ik zie er zeker hele goede dingen uit voortkomen.
Ben jaren terug met één van onze katten naar een holistisch DA geweest vanwege allergiën. Dankzij de bioresonantie die ze gebruikte kwamen we achter de oorzaken van zijn allergie, kon ik zijn voeding aanpassen en hoeft hij geen meds meer.
Heel veel succes vrijdag.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:19

TS hoe was het?

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 18:05

Weet ik nog niet. Móet deze vrijdag weer heen.
Hij wil graag 4 keer achter elkaar behandelen anders had het geen effect.
En hij was afgelopen vrijdag vrij, dus starten we deze vrijdag.
Dus moet nog even geduld hebben

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:15

Nog geen dingen gemerkt dus? Ben nog steeds wel benieuwd. :)