Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

batje schreef:Mijn moeder heeft de therapie gevolgd en een thuisset gekocht toen ze kanker had. Het heeft vreselijk veel geld en energie gekost en er was geen enkel resultaat te zien. Volgens de behandelaar was dat omdat ze er zelf te negatief in stond
Ik kan er dus weinig positiefs over melden.

batje schreef:Volgens deze behandelaar kon hij wel kanker genezen of in elk geval afremmen. Maar goed, qua pijn heeft het ook niets uitgehaald.
De thuisset was een apparaat met 2 staafjes die dagelijks 3x een half uur in elke hand gehouden moesten worden. Dat is voor een ernstig zieke kankerpatient al een behoorlijke opgave. Bovendien ging mijn moeder toen ze dat nog kon wekelijks van Amsterdam naar Brabant voor zijn therapie. Ik neem het deze meneer dan ook ontzettend kwalijk dat hij haar met valse hoop zo uitgeput heeft.
Maar goed, fijn dat mensen met minder ernstige aandoeningen er wel baat bij hebben.

Het schijnt ook wel een 'Zapper' te heten, je kan er chipcards met verschillende aandoeningen in doen en verschillende handvaten kopen. Die van mijn moeder was anders, maar dit is het idee.batje schreef:Dat jij er niet van hebt gehoord maakt het nog geen vreemd verhaalHet schijnt ook wel een 'Zapper' te heten, je kan er chipcards met verschillende aandoeningen in doen en verschillende handvaten kopen. Die van mijn moeder was anders, maar dit is het idee.
Dat ze geen kanker kunnen genezen snap ik ook wel, dat zou een werelddoorbraak zijn. Maar er zijn dus wel behandelaren die dat claimen.
Stond er misschien een beetje raar deflin schreef:Dank je puissance, had al gezocht maar blijkbaar niet goed genoeg
Die man waar ik naar toe ga kost geloof ik 35 euro. En de enige die echt iets zinnigs zegt in Jou topic is ninx ( de laatste die reageerd ) de rest gaat er meer over dat je maar een curly horse móet kopen, kan me voorstellen dat je dat niet wilt.
Las dat jij ook iets met je schildklier hebt ?