Hoop echt dat iemand me een beetje gerust kan stellen, dat het best mee valt enzo...
Al maanden wil ik mezelf kunnen prikken, omdat m'n vrijheid op dit moment behoorlijk beperkt is. Op vakantie? Niet mogelijk. Op Maandag en Vrijdag lekker de hele dag weg met vrienden? Niet mogelijk. Gewoon op Maandag de hele dag naar school? Niet mogelijk...
Bij alles wat ik doe, moet ik bedenken of het wel uitkomt ivm met het prikken.
Nou zeur ik al vanaf het begin bij de huisarts, omdat ik zelf wil prikken... nooit mocht het, nouja via thuiszorg, maar dan moest ik 12 weken wachten en dat maakte me echt superboos. Maar Vrijdag vroeg ik het nog één keer.... en het mag! Joepie!
Of toch niet?
Ik wil het zó graag... maar ik vind het ook zó eng
Ben bang dat ik het niet voor elkaar krijg om de naald in m'n been te steken... Ik bedoel, het is gewoon zo... niet normaal
Weet niet hoe ik het uit moet leggen haha. Normaal doe je zoiets gewoon niet...
En meerdere mensen prikken zelf, maar toch... ik heb het nog nooit gedaan... en op een ander zou geen probleem zijn, maar het is wel m'n eigen been
Hoe gaat dat prikken? Gaat de naald er heel makkelijk in, of moet je nog behoorlijk kracht zetten?
En doet in je bovenbeen meer pijn dan in je bil? Nouja het prikken doet in m'n bil geen pijn, alleen het inspuiten, maar voelt in je bovenbeen hetzelfde of doet dat wel pijn oid?
Morgen om kwart voor 4 heb ik een afspraak.... wie stuurt me kracht?

) dan voelt het beide keren hetzelfde.
Naald gaat er zo in, je hoeft geen kracht te zetten. Als je hem niet in 1x erin durft te zetten doe hem dan stukje voor stukje (doe ik zelf ook, vind ik fijner) En neem altijd 2 naalden. 1 voor het optrekken en 1 voor het zetten.
Spierpijn heb ik niet na het prikken in m'n bil, in het begin wel, maar na ong 60x heb ik daar geen last meer van haha