ik loop al erg lang met een lijst van klachten...
ben meerdere keren naar de dokter geweest, meerdere keren naar het ziekenhuis
en tot nu toe was mijn bloed altijd "goed"
nu zit ik bij een nieuwe dokter, gelukkig wilt zij mij erg graag helpen en ziet dat ik
gewoon helemaal op ben...
iemand die hier ook last van heeft ik voel me namelijk echt een weirdo...
hier komt het:
ik ben altijd moe, of ik nou om 9 uur ga slapen of om 1 uur of ik 10 uur slaap of 8 uur it doesnt matter
ik ben duizelig, ik zie niks als ik mijn bed uit stap, word zwart voor mijn ogen, dit heb ik ook overdag als ik buk en weer ga staan
ik heb hoofdpijn, doet me denken aan migraine, pijn door licht, harde geluiden, pijn in en achter mijn ogen
altijd honger, ik kan blijven eten, ongelovelijk irritant!
lage rugpijn wat doorstraald naar mijn bekken
bovenrug pijn
nek pijn, en tijdens uitmesten trekt dat door in mijn schouder
mijn handen functioneren niet goed, alsof mijn fijne motoriek niet goed werkt... ik heb bv erg veel moeite
om een dopje van een flesje te draaien of een bonnetje van een tafel te pakken...
ik heb hartkloppingen, mijn hart slaat uit het niets vaak over en gaat daarna als een gek tekeer
ik heb last van mijn evenwicht, ik val vaak bijna...
pfoe met deze lijst kwam ik vanochtend dus ook bij de dokter aan en het lukte me niet om het droog te houden...
ik voel me gewoon echt een wrak... alle dingen die ik hier heb geschreven loop ik elke dag mee...
ik heb er het 1 en ander aan geprobeerd, ijzer tabletten slikken omdat ik bloedarmoede had, tegenwoordig is dit op pijl...
ontlasting is onderzocht ivm honger maar daar kwam niks aparts uit...
voor mijn rug en nek ging in naar de giropractor, dit was telkens tijdelijk dat het beter ging, daarna kwam het weer even hard terug
mijn handen... dat is mij nog een raadsel
de hartkloppingen heb ik al vaker gehad,, ik heb ook met een hartkastje gelopen en ook hier is niks uitgekomen
de dokter is gelukkig bereid om mij te helpen, dus ik moet zoiezo naar de fysio en daarna de mensendieck omdat mijn houding echt bagger is, verder moet ik morgenochtend naar het ziekenhuis om bloed te prikken, daar word ik dan onderzocht op oa pfeiffer, lyme, suiker, bloedplaatjes.
ik weet echt niet hoelang ik mij nog zo ga voelen
ondertussen heb ik een paard staan die betaald moet worden en een baan waar ik niet naartoe kan omdat ik heel zwak ben