Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alles draait tegenwoordig om uiterlijk, macht en geld. Alsof dat echt het belangrijkste is in de wereld. Geluk hangt niet af van een kilootje tiet meer, of een onsje vet minder. Gewoon tevreden zijn met het (gezonde) lichaam wat je krijgt en er goed voor zorgen. Dat is imo veel belangrijker. 
. Ik had namelijk last van zwarte haren op mijn bovenlip, als ik het niet wekelijks harste, dan was het een echte snor. Kwam door hormoonprobleem en ik heb dat op medische indicatie laten laseren. verootjoo schreef:plus dat ik het echt belachelijk vindt die tak te 'sponsoren'Alles draait tegenwoordig om uiterlijk, macht en geld. Alsof dat echt het belangrijkste is in de wereld. Geluk hangt niet af van een kilootje tiet meer, of een onsje vet minder. Gewoon tevreden zijn met het (gezonde) lichaam wat je krijgt en er goed voor zorgen. Dat is imo veel belangrijker.
) dat zich moeilijk kan voorstellen: nl dat een ontevredenheid zo hevig kan worden dat het je geluk in de weg staat.arabianwoman schreef:Ik zou mijn gebit wel willen laten herstellen ,een brug en kronen en wat er nog meer aangedaan kan worden,wat ik in mijn hoofd heb ..
Tja dat zou een heel duur geintje worden....
paardenfreak schreef:nee.. ik laat echt niet snijden in een gezond lichaam.
ik ben tevreden met me zelf.
als anderen dat niet zijn kijken ze maar de andere kant op. daar kan ik echt niet wakker van liggen.
nooit van me leven dat ik iets zou veranderen aan mij lichaam
Verder miss zo'n huid-laser-whatever (om je gezicht gladder te maken, heb altijd wat last van puistjes, zou best een perzikhuidje willen
). Maar echt snijwerk.. Nah, ben tevreden met mezelf
Mits je het maar doet voor jezelf en niet voor een ander (sommigen maken echt complete barbiepoppen van zichzelf) is t prima toch?
Focussed schreef:verootjoo schreef:plus dat ik het echt belachelijk vindt die tak te 'sponsoren'Alles draait tegenwoordig om uiterlijk, macht en geld. Alsof dat echt het belangrijkste is in de wereld. Geluk hangt niet af van een kilootje tiet meer, of een onsje vet minder. Gewoon tevreden zijn met het (gezonde) lichaam wat je krijgt en er goed voor zorgen. Dat is imo veel belangrijker.
Maar "gewoon tevreden zijn met wat je hebt" is gemakkelijker gezegd dan gedaan. En ik denk dat iemand die helemaal tevreden is met zichzelf (waar ik bijv. jaloers op kan zijn hoor, lijkt me heerlijk) dat zich moeilijk kan voorstellen: nl dat een ontevredenheid zo hevig kan worden dat het je geluk in de weg staat.
En dan snap ik best dat iemand dan wat laat veranderen. Of het het lichaam is dmv cosmetische ingreep of de geest dmv psycholoog.