Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En waarschuwingen. Het voelde al niet helemaal goed. Ik wil wel AB dan maar wellicht is een andere soort beter. __Marije__ schreef:Ik zou inderdaad even contact opnemen met de dokterswacht want nitrofurantoine is niet handig om te geven rondom de uitgerekende datum. Augmentin (amoxicilline/clavulaanzuur) inderdaad wel, maar dat zullen ze dan wel goed uitzoeken voor je!

Thirty schreef:'s Denk dat het idd pilletjes worden oid, ben niet zo'n held met cranberrysap!
En heb geen koorts oid, voel me wel verrot, maar ik weet niet welke klachten bij de laatste loodjes horen en welke bij de blaasontsteking horen
Het enige is vaker naar het toilet, maar in eerste instantie weet ik dat gewoon aan kindlief dat de boel wat in de verdrukking bracht. Want tja, dat lees je op internet he!
Het is wel beginnend, want bij elke controle controleren ze urine, en de laatste keer was een week geleden (ik ga nu wekelijks op vrijdag totdat beeb er is), en vorige week was er dus niets aan de hand.
Aan de apotheker durf ik zo geen advies te vragen eigenlijk. Ja ze hebben er natuurlijk wel voor geleerd, maar aan de andere kant ga ik naar de Walmart apotheker, dus tja:D Dan wacht ik liever nog 3 dagen zodat ik het aan m'n eigen dokter kan navragen...:S
Maar is er geen arts die je in het weekend kunt raadplegen? Want een blaasontsteking is zeker wel een reden om die te bellen, zeker bij zwangerschap zou ik geen risico nemen. Je wilt niet dat het omhoog trekt naar je nieren zo op het eind
Ik zou zeker niet tot dinsdag wachten!!