Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Nancy schreef:Griepprik is niet verplicht hoor.
Die je MOET niet..
Ik krijg m ook ieder jaar, ivm hartafwijking, en ik haal m ook gewoon.
Het is 2 tellen werk, en je bent goed beschermd.
Waarom zou je niet gaan?

) ook 2 jaar een oproep gekregen
. Menino schreef:achjoh, ik moest een keer een hart echo laten maken omdat ze een afwijking vermoedde.... En toen heb ik als ' bezoeker van die cardiologie afdeling' (wat wsl vnl hartpatienten zullen zijn) ook 2 jaar een oproep gekregen
![]()
Ik bleek helemaal niets te mankeren overigens.
Ben dit jaar 4 x op oncologie afdeling geweest.
_Nancy schreef:Als je voor het eerst een griepspuit haalt, is de kans groot dat je daar ziek van wordt (uit eigen ervaring)
Aangezien je nog anti-stoffen moet aanmaken daarvoor enzo..
Ik haal m ieder jaar, dus ik voel er niks meer van
Maar goed, als jij nooit echt ziek bent zou ik m niet halen hoor
Niet nodig lijkt mij dan.
Je kunt de brief dan gewoon weggooien.
HalloDan schreef:_Nancy schreef:Als je voor het eerst een griepspuit haalt, is de kans groot dat je daar ziek van wordt (uit eigen ervaring)
Aangezien je nog anti-stoffen moet aanmaken daarvoor enzo..
Ik haal m ieder jaar, dus ik voel er niks meer van
Maar goed, als jij nooit echt ziek bent zou ik m niet halen hoor
Niet nodig lijkt mij dan.
Je kunt de brief dan gewoon weggooien.
Onzinverhalen dat je ziek wordt van de griepprik zelf hoor! Denk je nou echt dat ze die dan zouden geven aan ernstig zieken mensen? Met het idee dat de maatschappij er dan sneller van af is ofzo??![]()
Allemaal broodje Aap verhalen!![]()
Als je ziek wordt NA de griepprik, had je dat ook geworden als je hem NIET had gehaald, je had dan gewoon al iets onder leden.

Gelukkig valt het tot nu toe mee
Ben eigenlijk bijna nooit ziek maar wilde het wel eens proberen.. Guinevere schreef:Je kan van de gewone griepprik NIET de griep krijgen. Wel kan je nadat je de griepprik krijgt een andere variant van de griep krijgen, maar je hebt daarop dezelfde kans als zonder.
Meestal heb je 1-2 dagen erna lichte spierpijn en soms voel je je niet helemaal lekker, maar dat is allemaal niks vergeleken met de griep.
Ik werk in de gezondheidszorg dus ik moet elk jaar verplicht de griepprik halen om mijn patienten te beschermen. Ook dit jaar weer een beetje zere arm maar dat heb ik er wel voor over.
Maartje1990 schreef:waarom laat je je niet in het bestaand staan? wellicht heb je over een jaar oid toch wel iets van hé... die kan ik toch wel gebruiken als je die brief weer in de brievenbus krijgt
), had in het begin wel echt een pijnlijke arm de dag(en) erna maar niks ernstigs.