Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar mijn haar is ook richting de 70 cm ofzo?
iig komt het tot mijn navel
dat is eigenlijk perfect voor dooie punten. Je moet gewoon idd niet vaak naar de kapper gaan, ik ga zelf nooit
doe het zelf wel. Laatst had ik er 3 cm afgeknipt maar inmiddels is het er weer aan
Ik ga niet heel vaak naar de kapper, 1 a 2 keer per jaar
Maar dit is vooral omdat ik altijd vind dat mijn haar bagger zit na de kapper, en pas na 2 maand weer mooi, ik hou denk ik niet zo van net geknipt haar
Nog wat tips: Je haar niet borstelen als het nat is, en anders HEEL voorzaichtig. Creme spoeling gebruiken. Je haar max om de 2 dagen wassen, liever verder uit elkaar. Geen elastiekjes gebruiken met ijzer erop. Het liefste gewoon van de zachte kinder elastiekjes. Ik borstel mijn haar ongeveer 1x per week, om de dode haren eruit te halen.

loveidefix schreef:Mijn haar groeit, vooral in de zomer, erg snel. Ik heb nu golvend haar tot de helft van mij rug, ik gok zon 50 cm vanaf mijn hoofdIk ga niet heel vaak naar de kapper, 1 a 2 keer per jaar
Maar dit is vooral omdat ik altijd vind dat mijn haar bagger zit na de kapper, en pas na 2 maand weer mooi, ik hou denk ik niet zo van net geknipt haar
Nog wat tips: Je haar niet borstelen als het nat is, en anders HEEL voorzaichtig. Creme spoeling gebruiken. Je haar max om de 2 dagen wassen, liever verder uit elkaar. Geen elastiekjes gebruiken met ijzer erop. Het liefste gewoon van de zachte kinder elastiekjes. Ik borstel mijn haar ongeveer 1x per week, om de dode haren eruit te halen.
Hoe vaker je gaat, hoe meer er uiteindelijk af wordt geknipt natuurlijk. Ik ben een tijd gewoon één à twee keer per jaar naar de kapper gegaan en dat werkte prima. Dan moet je alleen wel een beetje voorzichtig doen met je haar (niet gigantisch door je haren raggen met het kammen of elke dag föhnen o.i.d., lijkt me iig), anders wordt 't wel lang, maar niet erg mooi.. lifaya schreef:2 cm is niet veel tochdat is eigenlijk perfect voor dooie punten. Je moet gewoon idd niet vaak naar de kapper gaan, ik ga zelf nooit
doe het zelf wel. Laatst had ik er 3 cm afgeknipt maar inmiddels is het er weer aan

toen moest er helaas een cm of 7/8 af
wat baalde ik, maar die stank was niet te harden
Maarjah, verder nooit kapper, met lang haar valt het niet op of het scheef is

Maar gelukkig heb ik sterk haar gekregen.
Was het maar waar. Ik krijg mijn haar ook niet lang, daar is het ook veel te dun voor. Wil ik een beetje verzorgd haar hebben blijf ik op een kort koppie zitten. Ik heb het geprobeerd langer te laten groeien, is het ook wel geweest, maar toen ging ik ook echt maar 1-2 x per jaar naar de kapper. Nu ben ik echter blij met mijn wat kortere koppie.