Ik ging op zoek op internet en daar raakte ik verdwaald.
Ik kwam van alles tegen, maar nu ben ik het spoor bijster.
Want welke shampoo werkt nu echt?
De shampoo-bars van Chagrin Valley of Lush lijken me wel wat.
Alleen Chagrin Valley heeft geen winkels in Nederland, dus moet je het laten sturen wat erg veel geld kost.
Lush heeft hier in de buurt helaas geen winkels, dus dan ook zit ik met verzendkosten/reiskosten.
Daarbij koop ik zoiets liever in de winkel zodat ik kan vragen aan het personeel wat het meest geschikt is voor mijn haar.
Want tja, mijn haar. Daar zoek ik dus een middeltje voor.
Mijn haar is best wel lang, tot net boven mijn kont. En het krult... Ik heb geen pijpekrullen maar een soort van grove krullen. Bovenop, bij mijn hoofdhuid wordt mijn haar best wel snel vet en ik heb snel last van roos en een jeukende hoofdhuid. Van de jeuk ga ik krabben, daardoor krijg ik korstjes, van het krabben word je haar nog sneller vet, die korstjes gaan weer jeuken. Ik zit dus in een soort van vicieuze cirkel.
Ik zoek dus een shampoo die er voor zorgt dat mijn hoofdhuid niet zo snel op haar teentjes getrapt is (geïrriteerd raakt). En die dan tegelijkertijd ook nog mijn krullen goed uit laat komen zonder dat ik er allemaal crèmepjes/mouse in hoef te smeren. Een beetje volume zou ook altijd fijn zijn.
Het jij hetzelfde (of bijna hetzelfde) haar als ik? En heb je een shampoo waar je bij zweert?
Laat dan even een berichtje achter.
Alvast bedankt
Alleen helemaal niet zo organisch. Zitten gewoon sulfaten enzo in. Neemt niet weg dat het supershampoo is.
...... Zonder conditioner is het alleen niet echt iets

Ik lees toch even verder mee, ben wel benieuwd wat verder goede shampoos zijn