Ik ga vanmiddag even naar de stad en ben van plan om een wenkbrauwpotloodje te kopen, omdat het een beetje lijkt alsof her happen in m'n wenkbrauwen zitten omdat ik gewoon niet zulke 'dichte' wenkbrauwen heb, als het ware.
Nu heb ik echt geen idee welk merk een beetje goed is, dus wie heeft er opties?
Ik heb van mezelf zwarte wenkbrauwen en donkerblond haar, maar wel met echte blonde punten.
Nu is mijn haar donker (bijna) zwart geverfd, dit geeft een beetje een beeld welke kleur oid ik moet hebben en welk merk hier fijn van is.
Edit: ik heb van mezelf een hele vette huid waardoor make-up er ook 'moeite' mee heeft om te blijven zitten, dus ik zoek echt specifiek een potlood dat zo lang mogelijk blijft zitten!
Groetjes!
Ik heb er gewoon random eentje gepakt. Volgens mij boeit het geen flikker. Qua kleur zou ik voor een iets lichter potlood gaan dan je wenkbrauwen, dus niet echt zwart, maar donkerbruin. Imo is dat mooier, anders wordt het zo hard zeg maar. 
ik heb zelf de eyebrow pencil 09 van hema. Ik heb ook blond haar en donkere wenkbrauwen. Dit is een hele donkere kleur bruin en blijft bij mij heel aardig zitten (heb ook vette huid).