Ik hoop dat jullie misschien een idee hebben wat ik heb. Als het aanhoudt wil ik maandag naar de HA gaan, want ik kan het me niet permitteren om niet te werken.
Het begon zondag. Ik had 's avonds in bed enorme steken in m'n buik (net onder m'n navel). Dacht eerst dat het misschien gas was wat voor de onrust zorgde. Het trok uiteindelijk wel weer weg en heb daarna ook veel geslapen.
Maandag ochtend wou ik weer lekker bokken, maar had de grootste moeite met scherpstellen. Moest echt met m'n neus bovenop het scherm gaan zitten. Ook dit trok na een tijdje weer een beetje weg.
Ik dus gewoon gaan werken, wat niet de goeie beslissing bleek te zijn. Op de fiets weer steken in m'n buik, hoofdpijn en alles was gewoon nogal zwaar.
Bij thuiskomst tinteling in bovenbenen en onderarmen. M'n spieren. Het was net alsof ze zeiden: wij doen niet meer mee.
Dinsdag weer gaan werken, wetende dat ik niet helemaal lekker was, dus rustig aan gedaan. Bij lichte inspanning voelde ik wel wat in m'n buik maar geen pijn. Echter bij stukjes rennen of actief gedoe kwam m'n lichaam meteen in verzet.
M'n knieën waren ook verzwakt en zakte er dan regelmatig doorheen bij het lopen. 's Avonds in bed begonnen ze ook te jeuken.
Woensdag was ik vrij, dus dacht nou even lekker bijkomen. Heb zowat de hele dag op bed gelegen met kleine stukjes de hond uitlaten, wat ook echt niet van harte ging. (Terwijl ik normaal gesproken zonder problemen 4u kan wandelen) Voelde me wel een stuk beter die dag dus dacht er donderdag wel weer tegen aan te kunnen.
Niks was minder waar. Buikpijn, hoofdpijn, oorpijn, duizelig, jeukende knieën/zwakke knieën, en voelde m'n middenrif heel erg. (Gok maar even dat dat was wat ik voelde) Ben door m'n vriend van werk afgehaald want zag de fietsrit van 45 min. niet echt zitten.
Ik slaap ontzettend veel (normaal gesproken word ik gewoon wakker wanneer ik uitgeslapen ben) en als ik wakker word ben ik moe. (Zo rond 9u, maar ga dan ook al om 9u naar bed slaap dan tussen 10 en 11) Ik eet wel gewoon voldoende, meer als normaal want dat schijnt m'n lichaam nodig te hebben. Ben verder niet verkouden, maar wel een druk boven m'n neus zeg maar. Continu droge lippen en heb het koud. Loop dan ook al sinds maandag buiten in m'n winterjas met dikke trui en colshirt. Terwijl ik normaal gesproken alles behalve een koukleum ben.
God, het is me een verhaal geworden zeg, wou dan ook wel een zo'n goed mogelijk beeld schetsen voor de bokt-dokters
Het stomme is dus dat ik denk beter te zijn na rusten, maar bij inspanning ik meteen weer nieuwe klachten krijg. Terwijl ik normaal gesproken van de ik-zweet-het-er-wel-uit-methode ben.
Iemand een idee?
Wellicht een virus en dat anderen bekend zijn met de klachten die jij hebt? Maar ik zou het zo niet weten.
)