Iedereen word natuurlijk wel eens rood, maar dit is gewoon echt het toppunt en ik word er niet echt vrolijker van..
Ik word werkelijk om alles rood en blijf er vaak ook in hangen waardoor ik de hele dag rood blijf.
Wanneer word ik dan precies rood, tja ik heb het de laatste tijd even bijgehouden, en je kunt dus gewoon zeggen
dat ik om alles rood word. En niet een beetje blosjes, nee gelijk mijn HELE hoofd.
* Wanneer ik me inspan (logisch)
* Wanneer ik mijn haar/make-up doe en het wil niet.
* Wanneer ik mij aan of omkleed.
* Wanneer een leraar tegen mij praat.
* Wanneer er uberhaupt een volwassene tegen me praat (vaak)
* Wanneer ik met iemand praat over iets leuks/minder leuks of iets genants.
* Wanneer ik met een jongen praat
(ook zooo kansloos
)* Wanneer ik aan het eten ben
* Wanneer ik buk
* Wanneer ik moet lachen
* Ga zo maar door, je kunt alles verzinnen, ik word rood.
Er word regelmatig wel eens een grapje over gemaakt, ik doe lollig mee maar ondertussen baal ik echt enorm dat ik
iedere keer als een tomaat rond loop. Wat moet iedereen wel niet denken? Dat ik een of ander onzekere griet ben of iets dergelijks?
Oke, ik ben niet altijd zelfverzekerd, maar dat komt meestal omdat ik zo'n rood hoofd heb.
Kortom: ik begin het echt beu te worden, is er werkelijk niets aan te doen?
Ook al is het koud, of heb ik een laag foundation op.. niets helpt en je blijft het zien.
Ik zit regelmatig met een koud flesje water of een deo bus tegen mijn wang aan, om dat warme gevoel iig iets te laten verminderen.
Ik heb het nu al sinds de 1e klas geloof ik, toen is het begonnen en volgens mij word het alleen maar erger !
Weet iemand hoe dit kan komen, en waarom ik het zo ernstig heb? En zijn er mogelijkheden want ik word er serieus helemaal gek van !
Dus, als je tips of ideeen hebt, brand alsjeblieft los, ik heb ze nodig!

En heb er een leuke bijnaam aan overgehouden: Kreeftie!